RSS

De noapte bună.

26 Mar

Am avut o săptămână agitată, din nou. Am fost plecat de acasă mai tot timpul, ba cu un prieten, ba cu altul. Am şi repetat tradiţia de anul trecut, adică mult-iubitul chiul de la ore în Parcul Mare, neapărat când e soare şi frumos. Am respirat fericire săptămâna asta, am oferit zâmbete tuturor, chiar şi trecătorilor de pe stradă. De ce? Pentru că primăvara s-a instalat în toată regula, cer senin, căldură, toate lucrurile care îmi dau o stare de euforie.

Vă doresc un weekend cât mai plăcut şi nebunesc, sau liniştit, exact aşa cum vă doriţi să fie un sfârşit de săptămână. Şi nu uitaţi, zâmbiţi.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 26, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „De noapte bună.

  1. cami

    Martie 27, 2010 at 10:55 am

    melodia asta e de pe vremea cand voiam si eu sa cresc mare:P
    ce amintiri, ce amintiri:))

     
  2. Vlad Olteanu

    Martie 27, 2010 at 5:46 pm

    Chiar…ce nebunie si cu melodia asta la vremea respectiva. Brings back memories. ;))
    Weekend placut si tie!

     

Lasă un răspuns

 
