RSS

Vrei sa fi „om mare”?

26 Mar

De când eram de-o şchiopă, ne doream să creştem mari. Să fim şi noi ca părinţii noştri, să nu avem şcoală, să putem fuma liniştiţi, să bem o bere, să bem cafea, să facem toate lucrurile pe care le fac adulţii, şi care nouă, copiii, ne sunt interzise.

Şi, intr-un final, ajungem la o vârsta la care vedem cu alţi ochi problema. Nu ni se mai pare atât de interesat, vezi că ai servici, că ai datorii, te zbaţi cu ratele, cu cheltuielile lunare. Şi iţi dai seama că nu e atât de „tare” precum credeai.

Unii ajungem să ne ocupăm de problemele astea mai devreme, alţii sunt ţinuţi în puf până tărziu. Well, eu unul m-am săturat să mă tot implic în problemele „adulţilor”. Vrei să-i împaci pe toti şi nici cum nu iese bine.  Şi chiar nu ar trebui să fie probleme mele. Eh, asta este, we keep going.

Dar…m-am săturat. Vreau să fiu din nou copilul fără nicio problemă pe cap, care se juca de dimineaţa până seara, fără să-şi bată capul cu ceva…

Have a wonderful night.

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 26, 2010 în Diverse

 

Un răspuns la „Vrei sa fi „om mare”?

  1. cami

    Martie 27, 2010 at 10:56 am

    eu vreau sa fiu copil, dar fara restrictiile de atunci. doar cu chestiile bune pe care le ai cand ai crescut. se poate?

     

Lasă un răspuns

 
