RSS

Sărbătorile vin, sărbătorile trec…

04 Apr

Nu ştiu ce e cu mine…chiar nu ştiu. De o vreme încoace nu mai simt spiritul sărbătorilor. Seriosly, parcă ar fi o zi obişnuită din an. And I’m not the only one. Când eram mic era alftel. De Paşti mergeam la Înviere, aşteptam să vină iepuraşul cu nerăbdare. Anul acesta am stat acasă în noapte de Înviere. De ce? D-aia. Ceva s-a schimbat. Nu mai e cum a fost. Mai nou venirea sărbătorilor îmi aduce aminte de plictiseală, de stat în casă, pe pc. Ah, şi de hainele cumpărate „pentru Paşti”. Nu o să înţeleg veci tradiţia asta. Mă rog.

Ideea e că mă plictisesc. Mi-am început ziua de Paşti cu a 2-a jumătate din Shutter Island, aseară nu am rezistat să-l văd tot. Am continuat apoi cu Lost şi imediat mă pun la Breaking Bad. Şi m-am dezobişnuit să stau atâta timp în casă. Deşi stau cum nu se poate mai confortabil. Nu pot să nu mă laud. Mi-am aranjat un fotoliu în faţa pc-ului, tastatura în braţe, picioarele întinse comod pe subwoofer. Deci e bine. Dar tot aş ieşi undeva. Stau cu telefonul lângă mine, în speranţa că poate poate se gândeşte cineva să ieşim prin oraş, ceva. Dar degeaba. Fiecare sărbătoreşte Învierea împreună cu familia. I guess…

Anyway people, vă doresc un Paşte cât mai neplictisitor, cât mai interesant. Hristos a înviat!

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 4, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Sărbătorile vin, sărbătorile trec…

  1. cami

    Aprilie 4, 2010 at 2:53 pm

    clar era mai fascinant pastele cand eram copii. vedeam in fiecare am Isus din Nazaret, al lui Zeffirelli, si nu ma plictiseam; ba chiar asteptam cu nerabdare sa revad. acum, nici n-am simtit ca e paste…

     
  2. winnetou28

    Aprilie 4, 2010 at 2:57 pm

    Am spus eu bine, I’m not the only one…

     
  3. Sictireli

    Aprilie 4, 2010 at 6:14 pm

    Hristos a Inviat! Pace si Lumina in suflet.

     

Lasă un răspuns

 
