RSS

Am căţeluş.

10 Apr

De fiecare dată când încep un articol, după ce nu am mai scris de câteva zile bune pe blog, am tendinţa să justific de ce nu am scris. Ei bine, de acum încolo nu mai practic treaba asta. Okk, this is the last time. I promise. So, am fost pe la mama, după am fost pe la bunicul la ţară( damn it, urăsc să circul cu ocazia, am dat de un nebun care cu o rablă de Golf 3 vrea să se bage în toate depăşirile posibile şi imposibile, asta pe lângă faptul că înjura toţi participanţii la trafic).

Aşa, precum spuneam am mers la el, şi am avut surpriza să găsesc în curte un puiuţ de căţel. A vorbit bunicul cu un vecin să-i dea şi lui un pui. Now, the big question: „e de rasă?” No idea. Da aşa cred. Dat fiind faptul că vecinul respectiv nu avea corcituri în curte. Cred că e ciobănesc german, aşa numitul câine lup, dar, precum spuneam, nu sunt sigur.

Oricum, e foarte drăguţ şi jucăuş şi neastâmpărat şi…plângăcios. Nu e învăţat singur, şi m-a trezit la 7 jumate dimineaţa, aşa plângea de tare. I-am dat papa dar tot nu s-a oprit până pe la 9. Eh, o să se înveţe el…

Bineînţeles, ca de fiecare dată când trebuie să dau un nume de câine, eram în impas. Mă tot gândeam şi nu-mi venea nimic bun în minte. Şi mi-am amintit ce mi-am promis după ce am văzut Marley and Me …mi-am promis că, dacă o să am de dat vreun nume la vreun căţeluş, Marley îi zic. :-D. Mai greu e pentru bunu’ cu pronunţia, dar se-nvaţă el. 🙂

Ştiu ştiu, vreţi poze. Sorry, n-am. Îmi era descărcat telefonul, nu aveam încărcătorul la mine. Dar sper să-i fac nişte poze cât mai repede.

O sâmbătă cât mai plăcută vă doresc.

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 10, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

3 răspunsuri la „Am căţeluş.

  1. cami

    Aprilie 10, 2010 at 2:31 pm

    sa-ti traiasca:P
    si de-abia astept sa vad pozele:)

     
  2. Gabriela

    Aprilie 10, 2010 at 6:57 pm

    hehe..sa vezi tu ce o sa te atasezi de el :))..eu am o birmaneza si o ador :))))..sa’ti traiasca 😀

     
  3. winnetou28

    Aprilie 10, 2010 at 11:17 pm

    Multumesc, multumesc.

    Stiu ca o sa ma atasez de el, am mai avut caini la viata mea. 😀

     

Lasă un răspuns

 
