RSS

Forturi, tunele, all the good stuff.

10 Apr

Dacă locuiţi în Bucureşti, poate aţi auzit de ele. De tunelele de sub Casa Poporului sigur aţi auzit. Ei bine, eu sunt pasionat de clădirile vechi, mari, misterioase. Cine nu e pasionat de necunoscut?

Well, aflaţi că sunt o grămadă de forturi pe lângă Bucureşti. Şi o grămadă de tunele pe sub Bucureşti. Am citit pe blog-ul cuiva că s-au organizat petreceri într-un astfel de fort, cu muzică, lumină, alea alea. pare o experienţă interesantă. Dar ce mi-ar plăcea mie cel mai mult ar fi să le vizitez, aşa cu mai mulţi prieteni, echipaţi cu lanterne şi curaj. Curaj pentru că sunt imense şi te poţi pierde uşor. Cică ar fi şi capcane, dar ăla e mit urban 101%.

Sper să ajung în Bucureşti, chit că stau la 500 de km distanţă. Şi, dacă ajung, nu mă las până nu vizitez câteva.

Dacă sunteţi din Bucureşti, aţi vizitat vreounul? Dacă nu, vă recomand călduros să o faceţi cât de repede. Numai tremur când mă gândesc cât de tare poate să fie aşa o excursie prin ele. Mai jos aveţi o hartă.

 
5 comentarii

Scris de pe Aprilie 10, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

5 răspunsuri la „Forturi, tunele, all the good stuff.

  1. cami

    Aprilie 10, 2010 at 11:14 pm

    cand organizezi excursia, ma abonez si eu:P

     
  2. bogdan

    Aprilie 11, 2010 at 2:02 pm

    am fost prin multe dintre ele, foarte frumoase, intr-adevar, cu iesiri zidite intentionat si intrari daramate, etc. pacat ca multe din ele sunt ocupate de institutii de stat, depozite, unitati militare, etc. daca vreo niste detalii..mess. boomby_s

     
  3. Fret Costy

    Iulie 26, 2012 at 5:13 pm

    radio _senzo id si vb drespre ele ;)) oricum sunt tari

     
  4. cristi

    August 20, 2012 at 6:08 pm

    salut! Le-ai vizitat sau ai mai aflat ceva despre aceste tuneluri? Am descoperit si eu o chestie interesanta si m-as baga la o mica excursie pe acolo!:D

     
  5. neamtu_alex2002@yahoo.com

    Februarie 19, 2013 at 6:00 pm

    eu v-as sfatui sa nu va bagati sau veti fi arestati sunt obiective strategice militare

     

Lasă un răspuns

 
