RSS

„Plec pe marte”-videoclip rasist?!

10 Apr

Mă uitam azi mai de dimineaţă la U tops, pe U TV. Ajunge prezentatoarea la nu mai ştiu ce loc, pe care era Smiley şi Cheloo cu binecunoscuta şi mega-difuzata „Plec pe Marte”. Buun, şi spune că, să ne bucurăm cât mai putem de clip, că s-ar putea să fie interzis, din cauza a ceea ce scrie pe tricoul lui Cheloo. Şi să mor dacă nu mi-am belit ochii tot clip-ul ca să văd ce foc scrie. Şi nu am reuşit. Dacă mă uitam la clip pe PC, şi puneam pauză, atunci da, puteam citi…dar aşa. Anyway, that’s not the point.

Am search-uit un pic pe gogu’, să văd şi eu ce scrie pe tricou. „White and Proud 14”. Aşa zice mesajul super-rasist de pe tricou. No, să văd câtă lume ştie ce înseamnă. Nu, nu mot-a-mot, că engleză şi eu ştiu. Mă refer la mesaj. Că e alb şi mândru m-am prins şi eu. Dar rasist? Hmmm, nu prea. Da’ 14, 14 de unde vine? De la următoarele 14 cuvinte „We must secure the existence of our people and a future for white children” şi de la următoarele, tot 14, cuvinte: „Because the beauty of the White Arian woman must not perish from the earth”.

Hmm, acum sună mai rasist, huh? Şi dacă vă spun că mesajul „WHite and pround 14” a fost lansat de „The Order”, o organizaţie nazistă? Mai exact de David Lane, unul dintre fondatori, el lansând mesajul bazându-se pe „Mein Kampf”, carte scrisă de Hitler. Şi totuşi, precum spuneam, sunt tare curios câţi dintre voi a-ţi fi luat mesajul ca unul rasist. Şi exact Alianţa Civică A Romilor a fost cea care a sărit cu gura. Pfoai. Cică incita clipul la violenţă. Pfoai, din nou.

Mă rog, eu unul sper să nu se interzică clip-ul, e foarte tare, atât el cât şi piesa.

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 10, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , , , ,

Un răspuns la „„Plec pe marte”-videoclip rasist?!

  1. Flaviu

    Aprilie 11, 2010 at 12:54 pm

    Da`i in pana mea. Pe asta vor sa`l interzica CNA`u, ca cica „conduce” la rasism… Da videoclipul lui Dan Balan [chica bomb] nu ar fi trebuit interzis atunci? Ala era material de laba [pentru unii].

    Sigur s`o fi plans Connect-R sau Pepe la CNA, pentru mesajul de pe tricoul lui Cheloo

     

Lasă un răspuns

 
