RSS

1001 Movies You Must See Before You Die

14 Apr

Cum azi aveam de pierdut vremea de la 10 până pe la 11 şi ceva, ca orice am care n-are un leu în jeb, am intrat in Diverta, să mă holb un picuţ. După ce am terminat cu toate jocurile nou apărute, cu filmele, cu muzica, cu mouşi de 300 de lei, cu tastaturile de 500 de lei, am trecut la modul cel mai bun de a petrece timpul în diverta: cititul. Sau, mai bine zis răsfoitul, în cazul de faţă.

M-am oprit în faţa standului „Hobby” , şi am găsit cartea a cărei titlu e totodată şi titlul postului. O carte foooarte mare şi fooarte groasă( cred că are vreo 3 kg cel puţin, şi acum mă doare încheietura cum am ţinut-o întro mână). Dar, foarte interesantă şi utilă.

Filmele încep din 1902, iar cel mai recent film e din 2008. Am văzut nişte titluri foarte interesante, am văzut filme pe care le-am vizionat şi mi-au plăcut enorm, am văzut multe filme care îmi erau pe lista de must see. Dintre cele vizionate( si geniale, of course) amintesc: Rebel without a cause(1955), The Godfather( toate părţile), Scarface(1983) Die Hard (1988), Independence Day (1996), Titanic (1997), Requiem for a Dream (2000), Kill Bill( ambele volume), The Departed (2006), No Country for Old Men (2007), There Will Be Blood (2007), The Bourne Ultimatum (2007), The Dark Knight (2008), The Curious Case of Benjamin Button (2008), Slumdog Millionaire (2008). Şi ar mai fi dar e prea lungă lista să tot caut. Pe astea vi le recomand cu căldură, în caz că nu le-aţi văzut încă. Apoi, urmează lista mea de filme pe care trebuie să le văd, şi le-am găsit în această carte: Frankesntain, Breakfast at Tiffany’s, Bad day at Black Rock( pentru că un episod din Supernatural s-a numit aşa 🙂 ), Bonie and Clyde, Pandora’s Box, It Happened One Night, A Night at the Opera( ring a bell, anyone? a night at the museum? ), Pi, Alphaville, A Clockwork Orange şi mă opresc aici. Vă recomand să le vedeţi şi p-astea.

Ce am remarcat eu e că multe filme de după 2000 sunt remake-uri, sau poartă nume asemenătoare. De exemplu The day the earth stood still, mai este unul care  se numeşte exact aşa, şi e din 1900 toamna. Chestia asta se aplică şi la seriale, de exemplu ep din Supernatural „Bad day at black rock”, e clar după filmul respectiv. Sau, mai nou Gossip girl pune nume de filme la episoade, azi am aflat că ep „The Empire sttrikes Jack”, e luat după Starwars- V: The Empire Strikes Back. Şi e amuzant să şti chestiile astea. 🙂

În concluzie, aş lua cartea( are şi scurte recenzii ale filmelor, in ingliş) şi m-aş apuca să mă uit la toate filmele de acolo, aşa pe rând. Până mor le termin. :-D. Dar, cum nu am 143 de lei de dat pe carte, o să iau lista asta, care e exact lista din carte. Să văd unde naibii găsesc filme din 1902. 😀

 
2 comentarii

Scris de pe Aprilie 14, 2010 în Movies

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „1001 Movies You Must See Before You Die

  1. keltoighost

    Aprilie 14, 2010 at 7:59 pm

    Eu zic că filmele bune sunt mai de grabă înainte de 1955 🙂

     
  2. cami

    Aprilie 14, 2010 at 10:46 pm

    nu sunt in lista ta, deci nu stiu daca le-ai vazut…iti recomand Ninotchka, One Flew Over the Cuckoo’s Nest, The hours si Of mice and men.
    Daca mai vrei, mai am:P

     

Lasă un răspuns

 
