RSS

Back in business

14 Apr

De mâine încolo o să mă ocup de recenziile serialului V , pe TvBlog. Nu am mai scris demult recenzii, pentru că nu am mai avut la ce. Acolo se vânează serialele, nu altceva. Înainte să apară V, am zis gata, mă anunţ eu pentru recenzii. Şi pe când să o fac, am văzut că s-a anunţat altcineva. Ei bine, acum a renunţat, aşa că am prins ocazia şi am sărit pe el.

L-am luat, deşi ştiu că îmi va da bătăi de cap. Ok, o să spuneţi că nu e mult o recenzie pe săptămână. Agree. Dar totuşi, trebuie să îi aloci timp şi, mai ales, atenţie. Că una e când scriu pe blogu’ meu, îţi place bine, nu-ţi place iarăşi bine, iar alta e să scri pe un blog cum e TvBlog-ul, cu o grămadă de vizitatori pe zi, vizitatori care au pretenţii de la noi, colaboratorii.

Îmi amintesc şi acum, cu drag, prima mea recenzie. Am vorbit cu gabip, a zis că să fac şi dacă e ok o publică. Aia a fost. Am stat cel puţin 2 ore până am scris-o. Formulam ceva, după mă gândeam, ah, mai bine aş reformula, and so on. Să nu mai spun că am verificat-o de cel puţin 50 de ori, să nu aibă greşeli de formulare sau de gramatică. Iar după, am trimis-o şi am stat până dimineaţă ca pe ace, să văd dacă va fi publicată sau nu. Vă daţi seama ce bucuros am fost când mi-am văzut recenzia postată pe blog. A fost prima mea „scriere”, pe atunci nu aveam blog, dar pasiune pentru scris tot aveam.

Eh, sper să am inspiraţie şi să fac nişte recenzii bestiale. Între timp, puteţi să aruncaţi un ochi la prima mea recenzie.

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 14, 2010 în TV shows

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Back in business

  1. zanduka

    Aprilie 14, 2010 at 10:46 pm

    Felicitari, sa scrii frumos si cu pasiune, asa cum nu am reusit eu! 😆

     
  2. winnetou28

    Aprilie 14, 2010 at 10:53 pm

    Merci merci, Doamne ajuta sa reusesc. 😀
    Deocamdata nu am vazut ep 7, si ma rog sa fie unul bun. 🙂

     
  3. keltoighost

    Aprilie 20, 2010 at 11:09 am

    Cunosc entuziasmul 😀

     

Lasă un răspuns

 
