RSS

Mai trăiesc…kind of.

21 Apr

Îmi pare rău că nu am mai scris de atâta vreme, dar într-un fel mă bucur. Mă bucur pentru că am văzut că am cititori fideli care se iau de mine, bă, de ce nu mai scrii? 😀 Mă bucur pentru că am mai avut vizite, deşi nu mai postasem de zile bune.

În altă ordine de idei, sunt foarte confuz cu ceva. Ştiţi că v-am povestit despre căţeluşul meu care s-a dovedit a fi căţeluşă până la urmă. Ei bine, cică e rottweiler. Cel puţin aşa a spus cel de la care îl am, nu am avut ocazia să-i văd părinţii. Căutaşi pe net poze cu pui de rotoweiler, şi al meu arată identic. Acum să vedem… Ştiu, am promis poze cu ea, le şi am, dar nu am cablu de date. Măine fac rost şi le pun, poate găsesc şi un om care ştie să recunască rasa. 🙂

Ah, de ce nu am mai scris? Well, I really don’t know. Ah da, I remember now. M-am jucat Assasin’s Creed 2. Cine nu ştie cu ce se mănâncă, da-ţi click pe X-ul ăla roşu din colţul de sus. Just kidding. Ideea e că, eram înnebunit după primul Assassin’s Creed, iar al 2-lea l-am aşteptat cu nerăbdare. Bine, primul a fost destul de scurt, în 2-3 zile a fost gata. Ăsta m-a ţinut o săptămână…şi nu vreţi să ştiţi câte ore pe zi mă jucam. 🙂 Oricum, m-am bucurat când l-am terminat, nu prea-mi place să fiu aşa de pus pe un joc.

Şi ştiţi care-i culmea? Că nu sunt eu nu ştiu ce gamer. Nu, nu cred că mă pot numi aşa. De ce? Păi, apar să zicem 20 de jocuri, din care eu joc unul. Că încep mai multe, e altă poveste, le încep pentru că citesc că sunt bune, dar pe parcus mă enervez şi dezinstall scrie pe ele. Sau, pur şi simplu, atât de mult mă atrag încât uit să le mai joc. Hmm, avatarule, te simţi? 😀 No, şi apoi când prind un joc fain…apoi numa nu mă mai mişc de lângă el. Strange, huh?

Ştiu…e un post din ăsta mixt, cu de toate. Dar aşa se întâmplă când nu mai scrii demult şi ai nşpe mii de idei în cap.

 
2 comentarii

Scris de pe Aprilie 21, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Mai trăiesc…kind of.

  1. Gand_licitat

    Aprilie 22, 2010 at 10:06 am

    te rog, modifica-mi url-ul in bloglist.

    m-am mutat pe http://www.gandlicitat.ro

    multumesc !

     
  2. keltoighost

    Aprilie 22, 2010 at 2:02 pm

    Uite ce face joacele din om 😀

     

Lasă un răspuns

 
