RSS

De ce e genial stand-up comedy-ul

22 Apr

Vă uitaţi la stand up comedy? Aţi fost la vreounul? Dacă nu, habar n-aveţi ce pierdeţi. Eu unul sunt nebunit după aşa ceva, în special după cel românesc. Bine, că sunt din ăia care spun: „bă, eşti prost la cap, ăia de dincolo sunt baza”. Câcat. Dacă eu vreau să aud o glumă în română şi nu în engleză, care e problema?

Ok, nu toţi sunt buni. Asta e normal, şi nu se aplică numai în România. Eu unul vă recomand să îi vedeţi pe cei din fosta trupa deko, Teo, Costel, etc. Oricum, preferatul meu e Teo, şi-mi vine să îmi dau palme că nu am ajuns marţi în Diesel club, exact Teo era.

Şi ştiţi voi care e asemănarea dintre iarbă şi stand up comedy? La ambele te apucă râsul, dar, mai ales, la ambele ai nişte revelaţii de te caci pe tine. Gen, uite coaie, cum nu m-am gândit la chestia aia? Că e o singură foaie de hârtie, coaie, da’ are 2 părţi. :-D. Sau cum m-a lovit pe mine aseară, când a spus că ne-am gândit vreodată din ce e făcută brânza topită? Pun pariu că nu. Sunt triunghiuri, parcă ar veni din ceva rotocoală de ceva, dar nu ştim. Şi nici nu ne-am pus întrebarea. Şi ştiţi de ce? Pentru că nu avem timp pentru astfel de gânduri. Cum spunea şi Teo, avem şcoală, servici, etc, şi de ce venim noi la stand up comedy? Foarte simplu, să auzim lucruri la care noi nu ne-am gândit. Cum de el s-a gândit? Asta e meseria lui. 🙂

Oricum, sunt geniali, vă las cu câteva dintre clip-urile mele preferate. Dar puteţi da şi un search pe youtube, „deko caffe” scrieţi, şi o să vă pierdeţi garantat o noapte.

 
4 comentarii

Scris de pe Aprilie 22, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „De ce e genial stand-up comedy-ul

  1. Inca1

    Aprilie 25, 2010 at 5:32 pm

    teo e genial. a avut sapt trecuta show la cluj, dar n-am mai apucat sa-mi iau bilet si inca mi-e ciuda!:))

     
  2. keltoighost

    Aprilie 25, 2010 at 6:29 pm

    Lasă Ianca1, există utubu 😀

     
  3. winnetou28

    Aprilie 25, 2010 at 7:46 pm

    @inca1 Stiu, si mie imi e ciuda ca nu am mers 😐
    @keltoighost iti dai seama ca nu se compara realitatea cu ceva vizionat in fata calculatorului, asta pe langa ca am vazut de mai multe ori toate clipurile cu ei 😀

     
  4. Cristescu Bogdan

    Aprilie 25, 2010 at 9:40 pm

    Cei care stau acasă din diferite motive, şi care nu înghit fumul de ţigară sau besinile sau mirosul de papuci stătuţi sub tejghea vreo 3 ore, nu prea au şanse să vadă stand up comedy de calitate.

    Eu sunt sătul de „reluările” de pe utube (vorba lu keltoighost). Dar să zicem că ce e la noi la români e pentru români, că pula mea nu sună deloc la fel cu my dick (şi când pronunţ deja mă gândesc la Jules Verne şi parcă îmi piere poftă să mai continui ideea), deci revin, un căcat românesc sună mai stilat decât un shit american!

     

Lasă un răspuns

 
