RSS

Blame it on the sun

27 Apr

De câteva zile încoace, tot vreau să scriu. Vreau, dar nu reuşesc. Ba intervine ceva, ba am de facut ceva, ba ies afară, ba sunt obosit, ba nu mai am chef. Aşa că, vă rog, dacă nu am mai scris de nu ştiu câte zile, nu mai săriţi pe mine. :-D. Dacă nu am idei sau chef, nu mă apuc să scriu de tembel numai ca să mă aflu-n treabă.

Ideea e dragi mei, că a venit vara. Poate că în calendar e încă primăvară, dar afară e vară în toată regula. Şi mai ţineţi voi minte postul acela despre vară? Well, se simte atmosfera de vară. Mirosul acela, de iarbă verde, de praf, tânţarii. Şi mai ales soarele ăsta frumos, mai mare dragul să ieşi afară. Sunt peste 20 de grade, îţi e cald de numa’, dar e bine, mi-a fost dor.

Deja au început ieşirile p-afară, aşa în fiecare seară, sper eu. Deja a început operaţiunea „terminarea stocurilor de sămânţă de floarea soarelui din magazine”. Până şi o ţigară are alt gust vara. Exagerez? Maybe, dar sunt al naibii de fericit. V-am spus doar că vara e anotimpul meu preferat.

Şi cum spun şi versurile piesei: „Blame it on the sun/ For feeling so lazy”, nu am chef de nimic care să împlice orice altceva decât distracţia sau pierdutul timpului în mod neproductiv. Poate că de asta mi-a fost lene să scriu pe blog. ‘Norce caz, sper să nu mă ţină mult. Sau să mă ţină? Pisici, atâta e de fain vara. Nici nu vreau să mă gândesc la vacanţă că ma ia cu fiori pe şira spinării. Va fi fain, foarte fain, dragii mei, dar până atunci mai avem o lună de tras. Sau nu? Just kidding. 🙂

Un început de vară cât mai frumos şi plin de bucurii vă doresc. 😉

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 27, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
