RSS

The Bucket List [2007]

28 Apr

Deşi ştiam mai demult că e un film bun, m-am uitat doar aseară la el, după ce am citit despre el pe blog-ul lui Cabral. Un film foarte bun, vă recomand să-l vedeţi. Întotdeauna mă întrebam că, dacă aş şti cât mai am de trăit, oare ce aş face? Ei bine, toate lucrurile pe care nu le-am făcut din anumite cauze. M-ar durea la patină.

Ei bine, despre asta este vorba şi în acest film. Doi oameni mai învârstă, unul mecanic auto, iar altul proprietarul unui spital, leagă o prietenie strânsă, aflându-se în acelaşi salon, suferind de aceeaşi boală, cancer. Amândoi află că mai au de trăit 6 luni, maxim un an, aşa că încep să-şi facă o listă cu toate lucrurile care doresc să le facă înainte de moarte. Iar mai apoi, trec la executarea lor. În final…neah, nu vă spun nimic. Uitaţi-vă la el că merită. Vă spun însă, ce era pe Buchet List, dacă sunteţi curioşi:

1. sa fiu martor la ceva cu adevarat maiestuos

2. sa ajut un strain

3. sa rad pana plang

4. sa conduc un Shelby Mustang

5. sa o sarut pe cea mai frumoasa fata din lume

6. sa imi fac un tatuaj

7. sa fac skydiving / sa ma dau cu parasuta

8. sa vizitez Stonehenge

9. sa petrec o saptamana la Luvru

10. sa vad Roma

11. sa mananc la La Chevre d’Or

12. sa vad piramidele

13. sa iau legatura din nou

14. sa vizitez  Taj Mahal

15. Hong Kong

16. Cascada Victoria

17. Sa merg intr-un safari

18. sa merg cu motocicleta pe Marele Zid Chinezesc

19. sa stau jos pe o piramida in Egipt

20. sa gasesc fericirea

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 28, 2010 în Diverse

 

Etichete:

3 răspunsuri la „The Bucket List [2007]

  1. keltoighost

    Aprilie 28, 2010 at 12:50 pm

    L-a, văzut şi eu, de multicel timp, cam pe vremea când era în vogă.
    Şi, să ştii că mi-a rămas şi mie fixaţia pe concept în sine 😀

     
  2. sportivu

    Aprilie 28, 2010 at 7:43 pm

    SA CONDUC UN R8
    SA AM UN CLS 63 AMG

    my fucking dream … pff

     

Lasă un răspuns

 
