RSS

Despre seriale

30 Apr

Se spune ca o zi bună se cunoaşte de dimineaţă, ei bine, la mine o zi începe bine dacă scriu ceva. În această frumoasă dimineaţă însorită, vreau să vă vorbesc despre serialele pe care le urmăresc. Totul a început cu Prison Break, pe care stăteam până la 4 dimineaţa să-l vizionez. Apoi a continuat cu multe altele, unele începute şi la care nu mă mai uit, altele cu care sunt la zi. So, am să fac o listă cu serialele pe care le urmăresc, şi cu o mică descriere.

Harper’s Island- Un serial care e terminat, l-am văzut de ceva timp. Serialul începe cu o nuntă organizată pe Harper’s Island, dar un criminal e printre ei, şi rând pe rând începe să ucidă invitaţii. Nu vă spun cine e criminalul şi de ce a ucis, vă las cu o surpriză dacă decideţi să vă apucaţi de el. Are numai un sezon de 13 episoade, deci îl terminaţi repede.

Kyle XY- Un serial care a fost foarte bun, despre un tip cu puteri extrasenzoriale, care nu ştia cum s-a născut, pur şi simplu s-a trezit într-o pădure. Serialul continuă cu păţaniile lui, cu încercarea de a afla cine e defapt, dar şi cu problemele adolescenţilor, ceea ce mi-a plăcut. Păcat că s-a anulat iar eu am rămas cu ochii-n soare şi o înjurătură pe buze. Vă recomand să vă apucaţi de el dacă aveţi nervi să rezistaţi la ultimul ep, după care o să spuneţi: ceee?? aşa s-a terminat???

Prison Break- Cred că unul dintre cele mai cunoscute seriale. Precum spuneam, m-a ţinut lipit de monitor. E despre închisoare, evadare, fuga de poliţie, iar închisoare, iar evadare. :-D. Deşi blamat de mulţi, că nu e fain numai până la sezonul 3, mie mi-a plăcut tot, şi cald vă recomand să-l vizionaţi.

Heroes– Povestea unor oameni care au descoperit că au puteri, unul poate să zboare, alta se vindecă automat şi nu poate muri, etc. Povestea lor în încercarea de a preveni anumite dezastre, iar mai apoi în încercarea de a scăpa vi. Merită, dar deja pe la sezonul 4 o să te apuce dracii de plictiseală, chit că se termina fain. Încă nu se ştie dacă o să fie şi un sezon 5. Să sperăm că nu.

Lost– Mister, mister şi iar mister. Sincer, mai e ceva de spus despre Lost? Cine nu a auzit de el înseamnă că trăieşte în junglă. Un serial foarte bun, în fiecare săptămână aştept cu nerăbdare următorul episod. Păcat că sezonul 6 e ultimul. Oricum, e un must see.

Supernatural– Am scris aici despre el.

Dexter– Denumit şi serial killer-ul preferat al Americii. Ucide, ucide pentru că s-a născut cu asta în sânge. Dar, ucide numai the bad guys, aşa că o să-l îndrăgeşti cu siguranţă. Un serial inteligent, de nota 10.

Lie to me– O echipă bine pregătită lucrează cu diverse autorităţi pentru a depista dacă un om spune adevărul sau nu, luându-se după expresia feţei, după gesturi, într-un cuvânt, după limbajul trupului. E foarte interesant serialul, şi cu timpul începi şi tu să recunoşti expresiile faciale, ceea ce chiar mi-a plăcut. Un punct în minus e că episoadele nu sunt legate între ele, iar mie asta nu-mi place defel.

Gossip Girl- Un serial despre copii de bani gata din Upper East Side, despre adolescenţă, despre problemele lor. Ha, aţi crezut că cei cu bani nu au probleme? …Şi încă ce probleme. Proclamat fiind ca un serial ” de fete”, eu vă spun că nu e deloc aşa. Urmăriţil că o să vă placă cu siguranţă.

FlashForward– Un serial nou, a început la sfârşitul lui 2009. Şi a început în forţă. Într-o zi, toată lumea leşină, accidente rutiere, feroviare, tot tacâmul. Şi în timpul acesta, se face un salt în viitor. Fiecare vede cum va fi, ce se va întâmpla, la o anumită dată. FBI-ul începe investigaţia asupra acestui fenomen. Un serial foarte interesant, are numai 18 episoade, deci vă puteţi apuca liniştiţi de el.

*Restul le scriu când vin din oraş, acum trebuie să plec. Fiţi pe pace, mai am încă 12 😀

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 30, 2010 în Diverse, TV shows

 

Etichete: , , , , , , , ,

Un răspuns la „Despre seriale

  1. licuriciu

    Mai 5, 2010 at 7:26 am

    Le-am vazut si eu pe majoritatea celor enumerate de tine, la care as mai adauga cu o calda recomandare How I Met Your Mother, Bones, Castle si Torchwood! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
