RSS

Nou virus pentru messenger

30 Apr

De obicei nu o muşc cu viruşii ăştia…nu deschid nimic orice aş primi…da’ ieri am muşcat-o rău…de la o fostă profă. Că deh, numai virus nu mă gândeam că e. Aşa, iar de ieri până în seara asta a trimis messuri în prostie. E vorba de myspace.exe, aşa se numeste. Deci, orice aţi face, NU deschideţi vreun mess în care apare „foto” şi un link. Însă, dacă totuşi aţi dat click şi save file, urmaţi următorii paşi, ca să nu vă disperaţi întreaga listă:

1. intra aici
2. dai download free version
3. scaneaza c-ul sau d-ul sau ambele cel mai bine, cu full scan
4. cand a terminat de scanat, ii dai delete file, le muta in carantina, nu se intampla nimic cu windows-ul
5. se restarteaza calcul, and everything is okay

 
4 comentarii

Scris de pe Aprilie 30, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Nou virus pentru messenger

  1. ale_cris

    Mai 1, 2010 at 12:38 am

    hai sa speram ca o sa iasa bine..(acu’ scanez). revin cu vesti bune daca e cazul. tnx anyway! caci mai rau nu poate fi :))

     
  2. winnetou28

    Mai 1, 2010 at 12:41 am

    Am avut si eu virusul, si m-am dat de ceasul mortii sa scap de el, dar cu aceasta metoda am reusit 🙂

     
  3. ale_cris

    Mai 1, 2010 at 5:25 pm

    salutare din nou!
    uite ca a mers si la mine!! (dupa ce a scanat pana m-am saturat). dar acum gata! yupiiiiiiiii! 😀
    toate bune!

     
  4. keltoighost

    Mai 3, 2010 at 8:13 pm

    Hai că deja am împărţit postarea ta pe la mine prin mess, că m-au tâmpit :))

     

Lasă un răspuns

 
