RSS

Reportajul lui peşte

01 Mai

Mă sună ieri un prieten, cu care mă duc de obicei la parkour, şi mă cheamă la o ieşire, cică vine unul de la citynews să ne ia interviu despre parkour. Ok, pana mea, hai că vin, doar va ieşi ceva fain. Câcat. A venit omul, cu un pic de intârziere, noi deja eram încălziţi bine. Vorbim cu el, ne întreabă despre accidentări, ne întreabă de cât timp facem parkour, mai îi povesteşte un prieten despre ce înseamna Parkou, bla bla bla. Trecem la filmări. Bun, dau o chestie, omu’ o filmează. Continuăm ceva vreme, după care trecem la poze. Buun, o să fie multe poze, that’s just great. Şi azi apare articolul. Câcat, primul cuvânt care mi-a venit în minte după ce l-am citit.

First things first…spidermani? Really? Ok, trecem peste. „De curand a avut loc la Cluj-Napoca Jam-ul 2010, unde s-au intalnit traceuri din toata tara. Evenimentul a avut loc in Parcul Mare”. Să mori tu? Câ eu unul ştiu că nici măcar nu am dat prin Parcul Mare. Pfoai.

Apoi…din zecile de poze pe care le-a făcut, abea a pus câteva. Şi nu cred că restul nu erau reuşite. La fel cu filmările. A pus un filmuleţ gata editat, vechi de numa’,  şi aia e.

Mda…las’ că a fost ok, per total. Am văzut şi mai rău. Next time maybe…

Aveţi reportajul aici

 
Un comentariu

Scris de pe Mai 1, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Reportajul lui peşte

  1. keltoighost

    Mai 3, 2010 at 6:05 pm

    Câtă nemulţumire 😀

     

Lasă un răspuns

 
