RSS

Restructurare

04 Mai

Trebuia să o fac mai demult, tot mi-a fost lene. Mă rog, în seara asta tărzie mi-am găsit timp pentru o restructurare…în blogroll. Aşa că au ajuns la loc de cinste cei pe care îi citesc des, îi comentez, iar ei mă citesc, aşa, când au timp. 🙂

Deci şi prin urmare, au ajuns la loc de cinste: Vlad, ‘mnealuigânduleţ, keltoi ghost, Licuriciul OrbMiss Boobs, Alina, ştrumfiţa cu eşarfă şi ultima dar nu cea din urmă,  copila blondă.

Felicitări pentru modul în care scrieţi, vă citesc de fiecare dată cu plăcere. 🙂

 
5 comentarii

Scris de pe Mai 4, 2010 în Diverse

 

5 răspunsuri la „Restructurare

  1. Copila blonda

    Mai 4, 2010 at 11:50 pm

    E o onoare sa ma aflu pe asemenea lista. Chiar si ultima, dar nu cea din urma ! 🙂

     
  2. winnetou28

    Mai 4, 2010 at 11:55 pm

    🙂
    I’m glad to hear this. Nah, uite cum m-am gasit si eu sa pun o fata ultima. Blame it on the late hour. 🙂

     
  3. Vlad Olteanu

    Mai 5, 2010 at 12:53 pm

    Iti multumesc frumos pt cuvintele frumoase si pt onoare. Iti citesc blogul in mod constant, dar sunt un cititor lenes, in sensul ca mi-e lene sa comentez. 😀 Oricum, mersi inca o data si keep up the good work.

     
  4. winnetou28

    Mai 5, 2010 at 3:48 pm

    Nu ai pt ce, meriti 😉
    Da’ nu m-as supara daca nu ai fi lenes si ai comenta 😀

     
  5. Gand_licitat

    Mai 7, 2010 at 1:20 pm

    multumesc pt aceasta onoare… 😉 te citesc si eu, atunci cand am timp, cu drag 😛

    http://www.gandlicitat.ro/2010/05/07/daca-nu-te-pricepi-la-ceva-asculta-sfatul-meu/ ( ping doar )

     

Lasă un răspuns

 
