RSS

Leapşa

05 Mai

Prima leapşa care mi-a plăcut atât de mult, încât mai mult am furat-o decât am primit-o de la Alina 😀

Treaba e în felul următor: trebuie să vă spun 10 lucruri care mă fac fericit. Yeah, cui nu-i place să fie fericit? Şi fiecare dintre noi avem lucrurile acelea mărunte care ne aduc un zâmbet pe buze şi bucurie în suflet. Lucruri care uneori ne iau spre suprindere, alteori gonim după ele.

Acum că v-am lămurit despre ce e vorba, hai să trec la scris. Btw, nu sunt într-o ordine anume, pe o scara a fericirii. Le scriu aşa cum îmi vin în cap.

  1. Vara. Pur şi simplu, vara în sine mă face fericit. Pentru că odata cu ea, vin o grămadă de alte distracţii specifice acestui anotimp.
  2. O seară petrecută cu prietenii pe bancă, mâncând sămânţă şi discutând ceva interesant.
  3. O persoană cu care să stau şi să filosofăm despre viaţă, fie ea fată sau băiat, nu contează. Numai să am cu cine vorbi.
  4. Zâmbetul unei persoane dragi.
  5. O zi petrecută în natură, pur şi simplu o iubesc.
  6. O excursie neaşteptată.
  7. O noapte petrecută cu prietenii în club, pe o muzică bună. Şi când spun bună mă refer la old school rock. Şi dance. Dar să fie piese vechi care îmi aduc aminte de câte ceva.
  8. O ieşire neaşteptată, aka mă sună cineva şi mă întreabă dacă nu vin undeva…
  9. O Ea, pentru că iubesc să iubesc. :-). Că încă nu am găsit, aia e altă treabă. But I’m still waiting for a miracle.
  10. Hmmm…the last one…hard decision… Un telefon de la cineva drag, dar să nu fi aşteptat să sune. Fără un motiv anume. Să mă întrebe cum o mai duc. Ce mai fac. Precum spuneam, doar aşa, fără un scop.

So, care sunt lucrurile pe care vă fac pe voi fericiţi? Aştept răspuns de la Vlad, Gânduleţ, Keltoi Ghost, Miss Boobs şi cui o mai vrea.

 
6 comentarii

Scris de pe Mai 5, 2010 în Diverse

 

6 răspunsuri la „Leapşa

  1. keltoighost

    Mai 5, 2010 at 6:22 pm

    M[ ocup de ea as son as possible. Multumesc 🙂

     
  2. Bianca

    Mai 6, 2010 at 11:07 pm

    ok,am sa fac si eu.
    suna tentant.

     
  3. winnetou28

    Mai 6, 2010 at 11:36 pm

    @Bianca, bine ai venit pe aici.
    Iti citesc acum leapsa 🙂

     

Lasă un răspuns

 
