RSS

In love with my best friend

07 Mai

Da-ţi play, iar apoi continuaţi cu cititul.

A-ţi fost vreodată îndrăgostit/îngrăgostită de cel mai bun prieten? Dacă da, atunci ştiţi că nu e deloc lucky :-). E cel mai de câcat lucru posibil. O/Îl vezi în fiecare zi, sorbi fiecare clipă petrecută împreună, deşi ştie că e doar prietenie. Vrei să fie mai mult, ştiu. Dar nu va fi,  şi tu şti asta foarte bine. Degeaba te minţi, degeaba spui poate poate…Nu, niciun poate poate. Te consideră bff iar tu suferi în tăcere. Vrei să-ţi iei gândul, dar te fiecare dată când vă întâlniţi te apuca. Nostalgia. Te apucă iar ” dacă dacă, poate poate”

Gata. Te-ai săturat. Vrei să rupi legătura, vrei să nu vă mai vedeţi. Iar el/ea se te întreabă de ce eşti aşa de rece. Păi, ai orbit? Tu chiar nu vezi? Tu chiar nu observi? Şi îi spui pe faţă ce ai ţinut în tine atâta amar de vreme, ce nu te-a lăsat noaptea să dormi. După care…ei bine, după care nu o să mai fiţi cum aţi fost înainte. Da, o să vă mai întâlniţi. Dar mai rar. O să fiţi amândoi mai reci. Nu tu mesaje ca înainte, nu tu poveşti până la răsăritul soarelui. Auziţi sunetul acesta? E sunetul unei prietenii care tocmai s-a destrămat.

Soluţii? Nu, nu cred că există. Morala? Nici aia. Now tell me folks, a-ţi păţit vreodată aşa ceva?

 
5 comentarii

Scris de pe Mai 7, 2010 în Diverse

 

5 răspunsuri la „In love with my best friend

  1. Gand_licitat

    Mai 7, 2010 at 9:22 pm

    aha, am patit. stai calm. am fost si-n ipostaza cand eu m-am indragostit de el, sau el s-a indragostit de mine si mi-am dat seama de asta, si chiar… si in situatia in care amandoi eram indragostiti unul de altul, dar … realizand ca ne-am strica prietenia cu un „moft al dragostei” am ales sa ramanem amici pe mai departe…

    stiu cum e. e clar… dupa o vreme relatia n-a mai fost asa cum era … cand ajungi sa te indragostesti de cel mai bun prieten, risti un lucru important : sa-l pierzi ca prieten. si asta e chiar trist.

    dar…e frumos sa pastrezi amintirile frumoase, si atunci cand dai ochii cu el/ea sa poti discuta frumos, normal, civilizat, fara… urme in suflet.

    e de preferat ca sa nu incurci dragostea cu prietenia apropiata. si sa-ti tii in frau gandurile, sentimentele. nu-i usor, dar nu e imposibil. 😉 zic asta, pt ca am trecut pe acolo.

    si… cu fiecare din exemplele de mai sus, am ramas in relatii bune. bineinteles, ne-a trecut dragostea fiecaruia 😛

     
  2. winnetou28

    Mai 7, 2010 at 9:29 pm

    Risti sa-l pierzi ca prieten 101%. Cu tinutul in frau al sentimentelor…hmmm, grea treaba. Cand te indragostesti, in primul rand, nu gandesti, ca altfel nu ar mai fi oameni indragostiti.
    Si dap, trece, ca orice alt lucru, dar greu…Mai ales daca ti in tine si nu zici la nimeni nimic. Ca de zici, primesti o palma metaforica si te trezesti…sau macar incerci sa te trezesti 🙂
    Ah…si cu stricatul prieteniei…ei bine, eu nu pot sa inteleg lucrul asta. Oricat as calcula si as medita, tot nu pot. Nu mai bine o relatie care implica dragostea decat una de prietenie? Sau cand nu sunteti amici nu mai puteti discuta lucrurile care le-ati fi discutat inainte? Asta depinde de cat de deschis e fiecare…

     
  3. cami

    Mai 7, 2010 at 9:57 pm

    pai, una din doua…ori creati cea mai tare love story ever, ori bye-bye prietenie.
    pentru ca e ciudat sa-i spui celui mai bun prieten pe cine iubesti acum, stiind ca ar vrea sa fie in locul aluia:(

     
  4. Bianca

    Mai 8, 2010 at 12:00 am

    toate trec.
    🙂
    Astfel de chestii se intampla ades :).Daca vrei sa-ti pastrezi cel mai bun prieten,impune-ti ca-l placi doar ca pe un prieten.Altfel se duce totu’ naibii.Eu am stricat prietenie de 2 ani, cu cel mai bun pr, pt ca am stat cu el cateva saptamani
    🙂 Autosugestia merge de fiecare dataa

     
  5. Inca1

    Mai 8, 2010 at 4:52 pm

    am luat-o si eu in barba cu treaba asta, de a trece la prieteni foarte buni la iubiti. ma rog, a fost o atractie reciproca, dar s-a consumat repede. dupa experienta respectiva m-am invatat sa nu mai fiu „foarte prieten bun” cu fete, tocmai pentru a evita problema. la modul general e asa cum zice cami, ori e cea mai tare love story ori adios amigo.

     

Lasă un răspuns

 
