RSS

Despre fericire

08 Mai

De când am dat de leapşa de mai jos, am citit multe articole şi comentarii despre ce inseamna cu adevărat fericirea. Ei bine, pentru fiecare dintre noi înseamnă altceva. Dacă pentru unul fericirea reprezintă banii, pentru altul fericirea poate reprezenta un răsărit de soare la mare. Am dat de aceste articole întâmplător, coincidenţă sau nu, don’t know.

Ideea e, că nimic nu contează. Nimic altceva decât fericirea. După ea alergăm toată viaţă, ăsta ne este scopul , fie că o recunoaştem, fie că nu. Nimeni, absolut nimeni, nu vrea să fie trist. Dar ce e cu adevărat trist. e că petrecem majoritatea vieţii ocupându-ne cu alte rahaturi. Neglijând scopul nostru. Fericirea. Sau poate că alţii au alte scopuri, si sunt eu diferit. Dar totuşi, nu prea cred.

Cu ce rahaturi? Vă spun eu. De mici, mergem la grădiniţă, şcoală, liceu, facultate, iar apoi ne căutam ca disperaţii de lucru. Cu ce scop? Oameni bun, seriosly, cu ce scop? Pentru a face bani. Şi ce, banii asigură fericirea? Nu, veţi spune voi, deşi după ei alergăm toată viaţa. În loc să fim fericiţ, în loc să ne trăim viaţa, noi nu. Alergăm după bani. Iar asta mi se pare foarte greşit. Ei bine, ăsta e sistemul, şi nu cred că postul meu va schimba vreo mentalitate, eventual veţi reflecta puţin asupra acestui lucru.

Well, s-o lăşăm aşa. Cu servici, şcoală, etc. Avem probleme pe cap. Şi totuşi, cum putem fi fericiţi? Spunea cineva că ignoranţa rezolvă totul. Şi să ştiţi că aşa şi e. Nu putem scăpa de toate probleme, dar le putem igora. Nu ne mai pasă şi punct, suntem fericiţi. Deşi nu va dura mult…Şi ştim asta. Problemele ne ajung din urmă, şi tot trebuie să le rezolvăm.

Ei bine oameni buni, încercaţi să fiţi fericiţi. Ignoraţi, iubiţi, dansaţi de nebuni, petreceţi seara cu prietenii, dar fiţi fericiţi. Ca să nu ajungeţi în starea aia…în care eşti trist, şi parcă îţi place. Parcă te autocompătimeşti. Măi, ce trist sunt, ce singur sunt…dar îmi place. Nu aţi păţit niciodată? Imposibil.

Morala: Don’t worry, be happy. Fuck the rest, be the best. 😀

 
3 comentarii

Scris de pe Mai 8, 2010 în Diverse

 

3 răspunsuri la „Despre fericire

  1. Bianca

    Mai 8, 2010 at 11:02 am

    Parca-mi gasesc o parte din articol p’aici :))
    Aici vorbesti despre sistem si manipulare psihica.
    Banul este manipularea psihica, toti avem nevoiie de el,d’asta inmtram in sistemul ce ne face sa uitam ca suntem fiinte vii.Devenim roboti. Parca programati genetic, sa fim sclavii unor imbecili.
    Nu mai simtim fericirea primului strop de ploaie .Nu ne mai pasa de momentu’ mirific in care creste iarba.Ajungem sa ne vaitam si tot tacamu’.
    Pe mine ma sperie astia de uita sa traisca,d’asta ii evit, daca nu-i pot lua in lumea mea vesela, in care daca vreau sa ma tavalesc pe asfalt,ma tavalesc. nu zic toti: e nebuna! doar pentru ca am facut cdeva iesit din comunu’ lor.N-avem ce face, cine doreste sa fie fericit, va fii, dar trebuie o vointa imensa.Cine nu,sa continue sa se scalde-n propria -i mizerie si sa moara la un momentdat, spunandu-i aluia’ n care crede : Vai! ti-ai batut joc de mine! de ce m-ai trimis printre ei?Nu am facut nimic interesant,m-ai chinuit!

     
  2. winnetou28

    Mai 8, 2010 at 1:34 pm

    Cred ca te referi la partea in care am scris ca incepe sa-ti placa starea aceea…ei bine, crede-ma ca aveam demult in cap ideea asta, inainte sa citesc pe blog-ul tau. 🙂

     
  3. Bianca

    Mai 9, 2010 at 10:50 am

    nu te acuz:).ma simt bine, ca nu-s singura care gandeste asa:d

     

Lasă un răspuns

 
