RSS

Delir

09 Mai

Prima şi prima oară daţi play. Că altfel nu are rost. Apoi da-ţi click pe “mai mult”.

Ascult piesa. Nu-mi vine să cred, Am găsit-o. Deşi am uitat de ea, am uitat că-mi place, am uitat că sunt mort după ea. E uimitor ce influenţă are asupra mea. Îmi vine să mă ridic, să dansenz singur. Mă ridic, mă aşez la loc. Nu-mi găsesc starea. Sorb fiecare secundă din ea. O mai pun odată. Şi încă odată…Şi o ascult de o oră.

Văd în faţa ochilor imaginea unui apartament. Fum de ţigară ,E 4 dimineaţa. Suntem morţi, după o noapte bestială. Se ridică cineva, să pună o piesă. The Lost Song. Nu, nu am auzit de ea. Dar m-am îndrăgostit de ea, de la prima audiţie.

Acum, că am auzit-o iar…pfoai, bucurie mai mare pe ziua de azi nici că se putea. Am şi chemat-o pe mama să o asculte. Şi o ascultam amândoi cu ochi-n lacrimi, atât de mişcaţi eram. Chiar şi acum când scriu o ascult…

Morala: Uitaţi ce înseamnă cu adevărat muzica bună…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 9, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
