RSS

Cu căldură, vă recomand.

10 Mai

Am dat astăzi peste un blog foarte mişto. Înveţi să faci o grămadă de chestii utile şi inutile, dar toate sunt interesante. Înveţi cum să goleşti o bere într-o secundă, cum să fumezi fără să scrumezi, and many other. Este vorba de Calauzitorul.

Cum i-am citit toate posturile, vreu să enunţ câteva concluzii:

  • Tre’ să-mi iau un cuţit, butterfly knife îi spune, foarte mişto, iţi ia o grămadă până înveţi să-l deschizi. De asemenea trebuie să învăţ şi mişcările alea, Nu şti niciodată când trebuie să sperii pe cineva. Mai mult de atât oricum nu reuşeşti.
  • Ştiu să fac foc din pastă de dinţi, un cartof, scobitori, 2 fire şi nişte vată. Mişto, nu?
  • Ştiu cum să sperii persoanele care intră la duş.
  • Am aflat tariful curvelor de la mare, scump dom’le, scump. 😀
  • Ştiu să fac cel mai simplu motor electric.
  • Am aflat cum să păcălesc un automat de cola, cumpărând cu banii de un produs, două.
  • Cel mai important, am aflat cum te poti spânzura. O adevărata artă, believe me. Ce, nu credeţi că există tutorial pentru aşa ceva? Ia click-uiţi aici. Ei, ce ziceaţi?

Pe final, vă las cu un clip foarte haios, What’s virgin means? 🙂

 
Un comentariu

Scris de pe Mai 10, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , , ,

Un răspuns la „Cu căldură, vă recomand.

  1. Bianca

    Mai 11, 2010 at 1:50 am

    Daaa. foarte util blogul ăluia .Damn

     

Lasă un răspuns

 
