RSS

Aş vrea…

11 Mai

Aş vrea să înţelegeţi ce vă transmit, aş vrea să înţelegeţi ce spun, aş vrea să ştiţi ceea ce înseamnă o muzică bună, aş vrea să înţelegeţi un film bun, un film mai greu, Aş vrea să înţelegeţi o carte, aş vrea să nu vă aud că cititul cărţilor înseamnă plictiseală…

Aş vrea să vedeţi lumea aşa cum o văd eu, să vedeţi că nu totul e cum pare, că nu totul e roz. Aş vrea să vedeţi dincolo de aparenţe, aş vrea să mă cunoaşteţi cu adevărat, să puteţi să mă cunoaşteţi cu adevărat, chiar dacă credeţi că mă cunoaşteţi, chiar dacă personal mă cunoaşteţi. Chiar dacă e prea multă cunoaştere în fraza precedentă.

Aş vrea să nu mai judecaţi lumea cu superficialitate, aş vrea să meditaţi asupra anumitor lucruri, aş vrea să fiţi profunzi.

Aş vrea ca banii sa nu mai fie atât de importanţi, aş vrea ca ei să nu aducă tristeţe, aş vrea sa fiţi fericiţi, aş vreau sa fiu fericit…

Aş vrea să vă placă ce scriu şi cum scriu, aş vrea să nu vă dezamăgesc, aş vrea ca voi să mă citiţi cu plăcere…aş vrea…să fiţi p-o minte cu mine…

 
15 comentarii

Scris de pe Mai 11, 2010 în Diverse

 

15 răspunsuri la „Aş vrea…

  1. Bianca

    Mai 12, 2010 at 6:18 am

    şi dacă toţi ar fii ca tine,lumea ar fi naşpa.mai bine toţi diferiti,şi eu mă simt neîţeleasă dar aş turba să-i ştiu petoţi ca mine
    🙂

     
  2. winnetou28

    Mai 12, 2010 at 6:22 am

    Ehh, dar nu ti-ar placea sa vezi ca te intelegi bine cu toata lumea, ca sunteti pe aceeasi lungime de unda?

     
  3. keltghost

    Mai 12, 2010 at 11:19 am

    De unde timp, monşer? :))

     
  4. cami

    Mai 12, 2010 at 12:00 pm

    cred ca ar fi putin plictisitor sa nu mai ai pe cine convinge, cu cine te contrazice, sa fim toti chiar pe aceeasi lungime de unda:-??

     
  5. Bianca

    Mai 12, 2010 at 2:26 pm

    are dreptate cami.
    Se gasesc si d’aia cu care’s pe aceeasi lungime de unda, prea multi ..ar devenii plictisitor, si Dumnezeu se plictisise de a gasit cea mai banala scuza sa-i arunce p’aia din Rai.Sa intervina ceva.. actiune.

     
  6. winnetou28

    Mai 12, 2010 at 5:56 pm

    Nu stiu voi cum sunteti, dar am si prieteni cu care sunt pe aceeasi lungime de unda, am si prieteni cu care nu sunt. Si vreau sa va spun ca e mult mai misto sa ai o conversatie cu unul cu care impartasesti aceleasi idei, decat sa-l conving pe unul cu ceva, iar in final ala sa ramana cu fixa lui. Ca v-ar lipsii discutiile in condtradictoriu, aia e partea a 2-a…
    @keltghot timp pentru ce? 🙂

     
  7. sportivu

    Mai 12, 2010 at 6:05 pm

    as vrea un R8
    as vrea un seria 7
    as vrea un cls63 amg
    as vrea un masserati
    as vrea un buggati veyron
    as vrea un chrylser 300c
    as vrea un Hummer
    as vrea un Range Rover
    as vrea un SLR Mclaren
    as vrea un pian
    as vrea-o pe Daniela Crudu
    as vrea un hotel de 5 stele
    as vrea o villa frumoasa :X

    cam atat .. 😀

     
  8. winnetou28

    Mai 12, 2010 at 6:07 pm

    De ce nu ai scris….” as vrea bani incat sa ma dea afara din casa”, iar cu asta te scuteai de atata scris.
    Ah…ai uitat…”as vrea un garaj mareee” 😀

     
  9. sportivu

    Mai 12, 2010 at 6:09 pm

    nu nu , am uitat as vrea o scot pe curta din invatamant 🙂

     
  10. Bianca

    Mai 12, 2010 at 9:44 pm

    Discuţiile în contradictoriu, dau farmec.

     
  11. winnetou28

    Mai 12, 2010 at 10:21 pm

    Da, stiu ce spui, dar poti sustine discutii in contradictoriu si cu cei cu care imparti aceelasi gusturi. De exemplu am o placere nebuneasca sa discut cu mama in contradictoriu, pe anumite teme. 🙂

    PS: Uite, cel mai bun exemplu. Suntem pe aceeasi lungime de unda( ca altfel nu m-ai citi), si totusi, discutam in contradictoriu. 🙂

     
    • cami

      Mai 13, 2010 at 12:08 am

      pai, daca te contrazice, nu sunteti fix pe aceeasi lungime. poate un grad mai incolo?

       
  12. winnetou28

    Mai 13, 2010 at 12:10 am

    Bine acum 😀
    Nu ziceam sa gandim exact la fel, ci asemenatar.

     
  13. Bianca

    Mai 13, 2010 at 5:12 am

    😛

     

Lasă un răspuns

 
