RSS

Ne vedem la TIFF 2011!

24 Mai

Acum câteva luni, când încă afară era frig și zăpadă, o prietenă îmi povestea la o cafea fierbinte despre experiența ei cu voluntariatul la TIFF. Mi s-a părut din start o experiență interesantă, și mi-am dat palme pentru că nu m-am băgat până atunci în vreun voluntariat. Așa că, îmi doream din tot sufletul să ajung și eu pe la TIFF. Nu conta ce voi face, important era să ajung voluntar.

Acum  două săptămâni, am citit anunțul de la Vitrina Advertising, în care anunțau că au nevoie de șase voluntari pentru TIFF în vitrină. Pe scurt, trebuia să mergi la proiecțiile din cadrul TIFF și să scrii atât despre ele cât și despre atmosferă, pe rețele de socializare, mai exact pe Twitter și pe Facebook. Pentru a te înscrie, tot ce trebuia să faci e să-ți lași datele și link-urile de la profilele de Facebook și Twitter, iar din mulțimea de voluntari înscriși, alegeau doar șase, precum spuneam și mai sus.

Mi-am zis „nicee!”, și m-am înscris fără să stau pe gânduri. Nici nu visam că voi fi ales ca și voluntar, nu sunt nici pe departe un greu al social media.

Azi, stăteam pe twitter când văd un link cu voluntarii aleși. Am intrat pe el, cu gândul să văd cine sunt norocoșii. N-am avut nici măcar un mic gând că aș fi printre ei. Și cum mă uitam eu și îi învidiam, ajung și la… Gabriel David, tânăr blogger.  Wait, what? Am mai citit odată să mă asigur că eu sunt, și totuși, nu-mi venea să cred. Cred că a fost cea mai mare surpriză de anul ăsta. Defapt nu cred, sunt sigur. Și mi-a mai luat câteva minute în care mă uitam tâmp la monitor ca să mă dezmeticesc și să-mi dau seama că e foarte pe bune.

Acum abea aștept să înceapă TIFF-ul, să cunosc ceilalți oamenii din echipă. Sunt numai unul și unul, aleși pe sprânceană, nu mă îndoiesc de asta.

Astea fiind spuse, ne vedem la TIFF 2011!

 
3 comentarii

Scris de pe Mai 24, 2011 în Diverse

 

Etichete: , , , , , ,

3 răspunsuri la „Ne vedem la TIFF 2011!

  1. 3fmi

    Mai 24, 2011 at 9:35 pm

    Mna uite, eu is unul dintre oamenii din echipa, Laura Bucur, mai precis. Enchantee Gabriel David! 🙂

     
    • winnetou28

      Mai 24, 2011 at 10:34 pm

      De asemenea! 🙂
      Lasă-mi contuil de twitter să te urmăresc 😀

       
      • 3fmi

        Mai 25, 2011 at 8:17 am

        Te followesc deja, sub numele de EclecticalStorm 🙂

         

Lasă un răspuns

 
