RSS

Semne?

28 Mai

Io-s un om tare indecis când vine vorba de cheltuit banii pe care nu-i am. Tot mă frământ dacă să da sau dacă să nu. Și cum eu nu mă pot hotărâ…las asta în mâna destinului. Cum fac asta? Dau cu banul, haha. 🙂

Mă sună seara asta un prieten. Hai în Janis, amu!. Mă uit la ceas: 11 și ceva. Deci ciu-ciu bus, welcome ocazie. Ocazie la 11. Dacă ați circulat cu ocazia măcar 1 % din cât am circulat eu ( tre’ să fac un post pe tema asta), ați ști că la ora aia te mai ia…dracu. Dracu’ te ia la cât aștepți!

Mno…și mă calculam eu…să mă duc, să nu mă duc…trebuia să mă hotărăsc repede, că mai avea puțină baterie la telefon…și cam trăgea de moarte. Telefonul, zic.

M-am gândit: mă, dacă peste 10 când îl sun încă îi e deschis telul, mergem. Dacă nu, nu. Până atunci dăm cu banu’.

Stema- Nu mă duc. Banul- Mă duc.

Dăm o dată: Stemă. De 2x: stemă. De 3x:stemă. De 4x:stemă. Plm, o fi având moneda steme pe ambele părți? Verific. Nu, e cât se poate de normală.

De 5x: stemă. De 6x:stemă. De 7x: stemă.

Bă, zic, hai că schimbăm regulile jocului. Stemă-mă duc, Ban-Nu mă duc.

Și dau-iese ban.

Okeey, deci nu mergem nicăieri. Nu mă pun cu forța supremă care a învărtit moneda cum a vrut ea ca eu să stau acasă. Nu te joci cu lucruri sfinte, vorba aia.

Îl sun pe respectivul…telefonul închis.Pe când eram la jumătate din scrierea postului de față, mă sună el. Damn, something up there is messing with me.

PS: Nu, nu m-am dus, acasă stau și dorm noaptea asta.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 28, 2011 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
