RSS

TIFFutz?

15 Iun

În primul rând vreau să precizez că, dacă persoana din povestirea următoare dă pe aici, să nu se supere, că n-are de ce. Așa e când interacționezi cu bloggeri, nu știi ce vor scrie. 🙂 No, serios, iao-n glumă sau n-o lua deloc, da? 🙂

Amu să începem povestea.

Trebuie să precizez că, TIFF-u fu fain. Da, fufu de acolo e cu intenție. Am cunoscut o grămadă de lume faină, și, mai bine de atât, am trecut prin niște întâmplări cel puțin amuzante. Ca cea care urmează.

Se făcea că, eram în Janis, ca în fiecare noapte de când începu TIFF-ul. Aveam vreo 5 beri la bord and still going, cred că ajunsesem la vreo 7 after all. No, nu țin minte foarte exact (cum nu mai țin minte nici alte chestii, da e ok bă)

Pe la un moment dat…dau să plec…că no, mi-o cam ajuns…da’ ce să vezi…dau de o prietenă la intrare. Mai stai, mai stai!. Mai stau. Și cred că se făcu pe la un moment dat 5, afară se crăpa bine de ziuă..no…lumea meargea la lucru…io eram beat. Și vream acasă. Tipa cu care eram se oferă să mă ducă cu taxi-ul până la ea la bloc…că ea stă la 10 minute de mine…eu îs d-acord. (nu-s nesimțit, ci doar lefter)

Și mergem noi cu taxi…discutăm…ce am discutat nu mai știu…ajungem la ea, plătește, ne dăm jos din taxi…si-mi zice: „dacă vrei poți să urci, stai să văd dacă nu e mama acasă”. Și nu era maică-sa acasă. No, și urc…

Mergem la o țigară, pe balcon…eu îi zic că-s beat….ea-mi zice că în două ore se trezește….și mă întreabă:

Ea: -Auzi, în care pat vrei să dormi?

Eu: -În al tău!

Răspuns natural, și dacă eram treaz tot aia ziceam, 🙂

Ea: Ok…

Mai stăm ce stăm, aproape că mi-am terminat țigara….și o întreb, ca un gentlemen ce mi-s:

-No, ce facem? Mergem să ne culcăm sau să dormim?

-Păi, dormim, că-s obosită…

Și mergem…se bagă sub plapumă…mă bag lângă ea…ea se plânge că-i frig…eu îmi arunc o mână peste ea…ea îmi zice „ce cald eștii!”…eu îi zic „aham…”

După care adorm.

 
6 comentarii

Scris de pe Iunie 15, 2011 în Diverse

 

Etichete:

6 răspunsuri la „TIFFutz?

  1. ioana

    Iunie 15, 2011 at 3:38 pm

    =))))) soo coool!

     
  2. Vlad Olteanu

    Iunie 15, 2011 at 10:09 pm

    You are a disgrace to men race. :))

     
  3. Roxu

    Iunie 17, 2011 at 4:42 pm

    critica constructiva: titlul unui post ar trebui macar intr-o mica masura sa oglindeasca continutul. iar ceea ce ti s-a intamplat tie, nu are nicio legatura cu TIFF. se putea intampla dupa o noapte oarecare in Janis.
    multi care cauta posari despre TIFF nu sunt interesati de intamplari de genu’
    grow up!

     
    • winnetou28

      Iunie 17, 2011 at 6:26 pm

      Pe parioada TIFF-ului, a fost un hashtag pe twitter, #tiffutz. Se scriau prostiile/.stupiditatile de pe perioada TIFF-ului.

      Chill.

       
  4. steftteleu

    Iunie 21, 2011 at 12:32 pm

    E mai nasol cand e invers situatia :))

     

Lasă un răspuns

 
