RSS

Mi-e frică…

20 Iun

Mi-e frică c-am să mor.

Mi-e frică c-am să mor înainte de a fi trăit măcar. Am o presimțire sumbră că nu voi prinde bătrânețea. Am să mor înainte de a realiza singurul lucru care e important pentru mine în viața asta, care în mare parte e mizerabilă.

Încep să mă îndoiesc de „normalitatea” mea. Știu căt de relativă e normalitatea, dar încep să cred să cred că nu-s deloc „normal”. Nimeni nu știe asta, nici măcar voi care citiți aceste rânduri. De ce? Foarte simplu. Nu aveți idee ce gândesc. Nu mă cunoașteți. Credeți voi că mă cunoașteți, but you don’t have a clue.

Nimănui nu-i pasă așa de mult încât să mă cunoască. Sau poate că nu vreau eu să vă arăt aceea parte ascunsă din mine. Cred că mi-e frică că voi fi judecat…

Nu contează ce fac. Poate mănânc, poate fumez o țigară. Poate mă plimb. Valul de gânduri mă inundă subit, nici nu-mi dau seama de când sunt absent. Un gând se evidențiază dintre celelalte, îmi urlă cu putere în timpane: o să mori!. Mă trece un val de sudoare rece, părul mi se ridică pe mine, mă cuprinde o stare de paranoia groaznică. îmi dau seama de câte ori puteam muri până acum. Mă trezesc brusc, ca dintr-un vis urât. Problema e că aveam ochii deschiși…

De un timp am impresia că, efectiv, mă joc cu moartea și până acum am avut norocul să o păcălesc.

Circul mult cu ocazia, în caz că nu știați. Mai dau și peste vitezomani. Zilele trecute am prins câțiva care m-au băgat în toți sperieții. Unul a depășit în curbă, vizibilitate 0. Trei mașini dintr-un foc. Mă țineam de mânerul ușii, efectiv pregătit pentru moarte. Pun pariu că eram mai alb ca un mort…Și de ar fi fost singura experiență de genul…

Deja am început să am o fobie de mașini. Și eu le iubesc! Nu mă uit la știri să nu mai văd sutele de accidente soldate cu morți…degeaba, mi le povestesc alții.

Azi veneam cu ocazia…se face coloană…lumea din mașină se întreabă ce s-a întâmplat…eu mă rugam să nu fie accident. Nu pe dracu’! O mașină aproape în șanț, cealaltă iar. Nu au fost răniți din ce am văzut. Și totuși…

Poate sunt nebun. Poate sunt doar paranoic. Dar în unele momente, îmi dau seama cât de fragilă e viața…cum atârnă de o ață subțire…și atunci mă sperii. Rău!

Toți murim, legea naturii, dar asta nu înseamnă că nu vrem să trăim cât mai mult. Dar nu, nu-mi doresc să trăiesc 100 de ani. Sau 80. Nu-mi surâde ideea de a fi un bătrân schilozat, care abea se ridică din pat, face câțiva pași prin casă, stă toată ziua fără a avea ceva de făcut, așteptând să moară…

Nu! Tot ceea ce vreau e…să iubesc, să fiu iubit, să mă înnec cu atâta iubire, să nu conteze că nu am bani, că vecinu de la 3 ascultă manele la 4 dimineața, că…Pentru că dacă iubești, totul e mai roz. E pe dracu’! Nu e, dar ți se pare că e, și aia contează.

Și mai vreau să fac ceva în viața asta. Să nu mor și nimeni să nu-și amintească de mine, nimeni să nu vină la înmormântare…

Dacă aș îndeplinii cele două chestiuni de mai sus, ar dispărea frica. Aș putea muri împăcat, cu zâmbetul pe buze, exact cum îmi doresc…

Mi-e frică c-am să mor singur…

 
5 comentarii

Scris de pe Iunie 20, 2011 în Diverse

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „Mi-e frică…

  1. paytrick7

    Iunie 20, 2011 at 10:03 am

    Nu-ti fie frica, niciodata nu esti singur. Uite, ce zici de un linkexchange, hm?

     
    • winnetou28

      Iunie 20, 2011 at 12:51 pm

      Dacă ești înconjurat de oameni nu înseamnă că nu ești singur.

      PS: Da, ok, te adaug acum.

       
      • paytrick7

        Iunie 20, 2011 at 2:53 pm

        Nu mă refeream la oameni.
        P.S. Hurray!

         
  2. winnetou28

    Iunie 20, 2011 at 3:42 pm

    Atunci la ce te refereai…?

     
  3. steftteleu

    Iunie 21, 2011 at 12:44 pm

    Stai linistit ca nu o sa mori singur. Am trecut si eu prin ce treci tu si you’ll get over it eventually. Lasa grijile despre moarte. Mai bine traieste si bucura-te de orice lucru marunt, fiindca dupa ce dai de viata reala, nu o sa mai ai timp de nimic. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
