RSS

Bolnav, foarte bolnav, Srpski Film

28 Iun

La recomandarea lui Vlad Olteanu , m-am pus aseara la Srpski Film ( aka A Serbian Film). Mi-a spus că e bolnav, m-a avertizat, mi-a prezis c-o să-l înjur după, nu mi-a putut ura „vizionare plăcută”, așa c-am să vă avertizez la rândul meu și pe voi : vă uitați pe propriul risc!

Am mai văzut filme bolnave la viața mea. Nu multe, dar am văzut. Le puteam cataloga ca fiind sick din vreun motiv sau altul.

Ei bine, Srpski Film e bolnav din prea multe motive. Ideea filmului e bolnavă, imaginile sunt de nesuportat. Nu aș vrea să-l întâlnesc pe regizor seara pe o stradă întunecoasă…nu vreau să știu de unde i-au venit ideile. E un film dur, întunecat, mindfuck, Unele scene sunt atât de deplasate încât mintea voastră n-o să vrea să accepte ceea ce priviți. Și totuși, o să rămâneți lipiți de monitor.

Dar asta nu îl face un film prost, ba din contră, e un film foarte bun. Dacă aș spune că mi-a plăcut, m-ați face nebun și v-ați feri de mine. Dacă sunteți under age, sau dacă sunteți mai slabi de înger, feriți-vă de filmul ăsta. Dacă însă vreți ceva să vă șocheze, să aveți coșmaruri noaptea, să vă rămână pe retină imaginile alea, să vă întrebați la fel ca mine ce a fost în capul regizorului, iar mai apoi să vă faceți cruce de zece ori și să spuneți „ptiu drace”, go ahead and whatch it.

Mai precizez încă odată, să nu mă înjurați mai apoi: pe răspunderea voastră vă uitați. Să nu veniți la mine să vă cereți inocența inapoi. Ok? 🙂

 
5 comentarii

Scris de pe Iunie 28, 2011 în Diverse, Movies

 

Etichete: , , , ,

5 răspunsuri la „Bolnav, foarte bolnav, Srpski Film

  1. saramon

    Iunie 29, 2011 at 7:30 am

    Am văzut destul de multe filme bolnave la viaţa mea, aşa că unu-n plus nu strică. 🙂 Iar tu-l faci să pară chiar super-tare. De neratat, ca să zic aşa.

     
    • winnetou28

      Iunie 30, 2011 at 4:06 pm

      Sa-mi zici cum ti-a „placut”, daca te uiti.

       
  2. Vlad Olteanu

    Iunie 30, 2011 at 2:54 pm

    Asta cu cerutul incocentei inapoi e de-a dreptul geniala. :)) Good one!

     

Lasă un răspuns

 
