RSS

Adio știri cu 10 morți pe metru pătrat!

29 Iun

Citeam mai înainte pe piticu.ro, cum că CNA a interzis difuzarea în intervalul 6-22 știrile sângeroase, cu morți, răniți, sinucideri și alte alea.

In mod concret, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de marţi, să completeze articolul 17 din Codul de reglementare al conţinutului audiovizual, care prevede că „În intervalul orar 6.00 – 22.00 nu pot fi difuzate programe, altele decât producţiile audiovizuale de ficţiune, care conţin descrieri ori reconstituiri ale unor omucideri/sinucideri, mutilări/automutilări sau tehnici criminale ori practici oculte”.

În plus, CNA a decis să adauge un alineat nou la acest articol, prin care posturile de televiziune nu mai pot difuza imagini de la locul tragediilor precum sinuciderile, crimele şi mutilările, dar nici imagini prin care este prezentată suferinţa familiilor victimelor.

Sursa

Eu o să mă duc contra curentului și o să exclam- foarte bine!. De ce? Pentru că sunt sătul de ele. Și nici măcar nu mă uit, ci îmi sunt povestite. Încep să urăsc TV-ul mai mult decât îl uram deja.

De ce? Pe puncte:

  • Bunicu-meo se uită la TV. Bunică-mea la fel. Oameni bătrăni, care nu mai ies în societate, aia e singura lor legătură cu lumea, corect? Corect. Și ce văd ei la TV? Nimic pozitiv! Crime, violuri, oameni bolnavi, accidente rutiere. Și apoi îmi povestesc mie, speriați. Ai văzut că ăla a violat-o pe aia? Ai văzut cum au murit nu-știu-câți într-un grav accident rutier? NU, nu am văzut și nu înțeleg cu ce m-ar ajuta pe mine, ca persoană. Shit happens, people die. Pot să mă feresc de accidente rutiere? NU, cât timp nu am carnet deci depind de un șofer care conduce cum îl taie capul. Mă dezvolt în vreun fel dacă sunt la curent cu toate câcaturile care se întâmplă? NU, dimpotrivă, mă sperii, lucru pe care îl fac și ei. Mai grav, bătrâni fiind dau în paranoia și își fac griji cum am pus piciorul afară din casă.
  • În ultima vreme, s-a difuzat mult la știri treaba cu etnobotanicele. Ce-au înțeles bunicii mei din asta? Că toați adolescenții fumează. Inclusiv eu. Așa că țaca-țaca pe capul meu cu „Ai încercat? Tu te droghezi! Să nu te droghezi!. Bineînțeles, n-am dat nimic de bănuit, s-au bazat doar pe ce au văzut la TV. Că acolo se spune adevărul. No…

Într-adevăr, puteți să mă contraziceți cu exemplele de mai sus spunând că sunt bătrâni. Ok, dar să nu credeți că nu sunt oameni muult mai tineri care iau de bune toate. Pe care TV-ul și știrile îi înnebunesc în ultimul hal.

Așa că, o să desfac o bere rece în cinstea noii legi.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 29, 2011 în Diverse

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
