RSS

De ce e bine să fii avocat

30 Iun

Prin aprilie, au venit niște tipi de la o firmă, și anume NextGen, să facă contracte cu oamenii de pe aici. Internet prin fibră optică, televiziune, telefonie. Chestie revoluționară era internetul, până atunci prin zona mea singurul furnizor fiind ClickNet( cu viteze jenibile). Dacă până acum aveaii abonament de 6-8 mb maxim, viteza adevărată fiind 600-800 kb/sec, maxim 1 mb, ei ofereau un pachet cu 50 mb/sec, și altul de 100 de mb/sec. Domnie, fratele meu.

Au făcut contract cu mai toată lumea de pe aici, precum spuneam, inclusiv cu mine. Am ales pachetul cu 100 mb/sec, gratis primele 2 luni din primul an și primele 2 luni din al 2-lea an, cu 31 de lei/lună. Lejer, am zis.

Câteva zile mai tărziu aveam internetul up and running.

Însă nu cu toată lumea s-a întâmplat asta. Au instalat internetul doar pe strada pe care stau, la vreo 2-3 persoane, după care și-au luat catrafusele și au plecat. Nici măcar azi, după 2 luni, încă restul lumii nu are internetul instalat. De ce? Păi hai să vedem, că am fost la ei la sediu.

La sediu ni s-a spus că…că pe celelalte străzi nu e făcută rețeaua. Ok, și pe când, doamnă dragă? Păi nu știu, dar sunați la numărul ăsta. Sunăm la numărul respectiv…ne răspunde o domniță…aaa, păi e făcută rețeaua, dar trebuie activată. Și pe când? Păi nu știu…

Să recapitulăm. Au semnat oamenii contracte din aprilie. Contracte care îi obligă pe furnizori să asigure instalarea internetului. În ce termen? 21 de zile de la data semnării contractului. Așa scrie pe contract. Asta înseamnă că pot să-i dau în judecată și să câstig? Mă cam îndoiesc.

Altă chestie dubioasă. Domnița de la sediu ne-a spus că, contractele astea nu mai sunt valabile, trebuie făcute altele. Say what? Trebuie să menționez de asemenea, că, dacă făceai contract în perioada aia prindeai niște promoții și reduceri mega-mișto. Mai sunt valabile alea? Nu.

Pe mine personal mă zgârie pe creier nesimțirea asta. Sunt peste lege, cumva? Și ceea ce m-a făcut să scriu postul ăsta, a fost picătura care a umplut paharul, și care a venit într-un plic de la ei. Înainte să continui, mai trebuie să precizez niște lucruri.

1. În contract scrie că am 2 lunii net gratis. Practic, am avut o lună. Asta pentru că mi-au instalat net-ul prin 17…și ei considera o lună din 17 până în 1. Mișto, nu?

2. În astea 2 luni de când am internetul, de 3 ori nu mi-a mers.

Bun, să revin la pliculețul care m-a scos din papuci. Deci, INFORMARE:

Pentru a vă putea oferi în continuare serviciile de comunicații de care beneficiați în prezent la aceleași standarde cu care v-am obișnuit, începând cu iulie 2011, va intra în vigoare noua grilă de tarife NextGen Communications. Astfel, începând cu această dată, nivelul tarifar al abonamentelor de care beneficiați se va modifica, iar pachetele de servicii vechi nu vor mai fi valabile. În cazul în care solicitați semnarea documentelor modificate potrivit celor de mai sus vă invităm în magazinele NextGen Communication în termen de 30 de zile de la data prezentei. Neprezentarea pentru semnarea documentelor, în acest interval, se consideră acceptarea tacită a noilor termeni contractuali.

E LEGAL așa ceva?? Am semnat un contract pe care scria o sumă, un pachet de servicii, iar ei au voie să modifice fără acordul meu?? Pentru că, dacă nu semnezi, înseamnă că taci și înghiți și tot e așa cum vor ei. Da, așa scrie mai sus.

Dacă sunteți vreunul avocat, vreau și eu un sfat, o părere, cât de legală e toată treaba. Dacă nu sunteți avocat, dar ați pățit așa ceva, mă puteți ajuta de asemenea. Dacă nici una nici alta, share-uiți rogu-vă articolul pe unde puteți, poate se găsește careva să știe. E nesimțire cu N mare, și nu tolerez așa ceva.

No, așa pățești cu firmele astea.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 30, 2011 în Cluj, Diverse

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
