RSS

They say money can’t buy happiness? Look at the fuckin’ smile on my face!

02 Iul

Poate mă veți înjura pentru ceea ce am să vă spun. Poate mă veți contrazice vehement cu argumente care mai de care. Poate vă veți trezi la realitate. Poate o să spuneți că-s superficial. Dar știți ceva? Întotdeauna adevărul doare.

Here we go…

Banii aduc fericire! Banii mențin fericirea. Fără bani nu faci nimic.

Vă pot vedea de aici indignarea de pe față. Cel puțin a celor care încă se mint, cum m-am mințit și eu o bună perioadă din viață, că banii nu contează.

Ei bine, contează. Cel mai mult.

Poți să ai vise. Poți să ai planuri. Fără bani n-o să ți le îndeplinești. Poți să iubești, tot ai nevoie de bani. Orice ai vrea să faci, te lovești de un zid: banii. Da, e al dracului de frustrant!

Ce aud de acolo din spate? Sănătatea e mai importantă?

Și ce, bogat nu poți să fii bolnav? Ba da, poți, dar ai șanse mai mari să te tratezi decât unul sărac.

Cum, cum? Dragostea e mai importantă? Da, dar și aia trece prin stomac până la urmă.

Urăsc din tot sufletul banii. Îi urăsc pentru că societatea ne obligă să fim fanii lor. Îi urăsc pentru că mă fac al nabii de fericit când îi am. Îi urăsc pentru că intru-n depresie când mă gândesc de unde să fac rost de ei…Îi urăsc pentru că până acum mi-au futut și continuă să-mi fută prea multe vise.

Vrea cineva să mă contrazică? Mai e vreun visător care să susțină că banii ain’t shit? Vă ascult.

„Anybody who tells you money`s the root to all evil…doesn`t fucking have any!”

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 2, 2011 în Diverse

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „They say money can’t buy happiness? Look at the fuckin’ smile on my face!

  1. saramon

    Septembrie 16, 2011 at 8:40 am

    adevăr grăit-ai! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
