RSS

Cum stă treaba cu mălaiul

11 Iul

Mă sună seara asta bunicu-meo…

-Serus, serus, bla bla bla bla 10 minute. După:

-Auzi, o trecut unchiut-o pe aici, mi-o adus niște mălai.

*eu, incercând să nu mă entuziasmez degeaba*:

-Mălai mălai?

El: -Mălai mălai!

Eu:De mămăligă mă sau de celălalt?

El, nervos: Pizda mă-tii de mămăligă! Tot nu știi ce zic. Da’ tu când mă suni și mă intrebi:” no, ai ceva mălai?” sau ” ai ceva caș?”, io mălai de mămăligă îți dau mă?:-)

Concluzia: Mă apuc de prea-mult-visată școală de șoferi. Cât de repede. Sper.

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 11, 2011 în Diverse

 

Un răspuns la „Cum stă treaba cu mălaiul

  1. Bellamirra

    August 21, 2011 at 9:23 pm

    Multa bafta cu scoala de soferi si… la mai mult malai 😀 malai, malai 😀

     

Lasă un răspuns

 
