RSS

Trecând în legalitate

15 Iul

Copil fiind, adidași rupeam. Și nu oricum, ci exact în vârf. Aveam nevoie de doar un capac de margarină pe post de volan. bum-bum, a 1-a, bum-bum, a 2-a, apoi a 3-a, și cred că mergeam și cu a 5-a. Apoi urma frâna, care, din cauza inerțiaei, mă punea pe vârfuri. Doar așa face mașina, nu? Și uite așa stricam eu întregi perechi de adidași, spre disperarea mamei. Să fi avut vreo 4-5 anișori…

Da, de atunci eram un cars addict. Și dependența mea s-a dezvoltat în timp, devenind din ce în ce mai mare.

Visam cu ochii deschiși că șofez. Visam cu ochii deschiși ziua când voi împlini 18 ani și voi putea conduce. Visam ziua când voi păși pe ușa școlii de soferi. Visam la ziua când mă voi urca în mașina la 3 dimineața, mergând pe străzi cu muzica în surdină, fără nicio destinație.

Și încep să mi se îndeplinească visele. Marți m-am înscris la școala de șoferi Alfa, la un instrucor foarte de treabă, un prieten mi l-a recomandat. Am făcut contractul, am lăsat 100 de lei, înainte umblasem la Poliție după cazier, alți 10 lei. Ieri mi-am făcut vizitele medicale. La ofta mi-a stat inima-n loc, nu vedeam rândul de jos cu un singur ochi. Oricât mă chinuiam. Și cică și rândul de mai sus l-am cam greșit. Noroc cu doctorița, foarte de treabă. care mi-a pus ștampila și a zis că B-ul fără ochelari, în rest cu. 🙂

Luni mă duc la psihologic, pe care sper săl trec *hihi*, și apoi în 20 încep legislația. Abea aștept să termin cu legislație și să intru la condus, de acolo încolo e plăcere pură. Prin septembrie sper la plasticul roz. Până atunci am de reparat defuncta Dacie, trecut ITP-ul, făcut asigurare, plătit impozit…distracții d-astea.

Deci e bine. Deocamdată.După peste 2.000 de km conduși ilegal, trecem în legalitate.

Noi să fim sănătoși. Și bănoși! 😆

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 15, 2011 în Diverse

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Trecând în legalitate

  1. 'mnealui

    Iulie 18, 2011 at 8:50 pm

    Asa cum ti-am zis, sa mergi cu grija, cel mai periculos kilometru e… urmatorul!
    Succes!

     
  2. Anca

    August 6, 2011 at 5:26 pm

    E plictisitoare legalitatea. Eu zic sa treci inapoi…

     

Lasă un răspuns

 
