RSS

Blogwars 2011-I’m in!

03 Oct

Anul trecut, pe când aflam eu de Blogwars, era în plină desfășurare, și-l urmăream cu interes pe mister Vlad. Regretam că nu am participat și eu, dar am zis că în 2011 îmi iau revanșa.

Seara asta aflu de pe twitter că se fac înscrieri pentru Blogwars 2011. Pam-Pam-Pam. Am stat 3 secunde să-mi analizez șansele, după aia mi-am zis precum englezul: fock it, și-așa nu fac nimic și tot frec menta.

Deci îi dăm să sune. Am scris niște articole frumușele, cu care mă mândresc, pentru SuperBlog 2010, deci de putut, pot. De lăsat ca de SuperBlog, nu mă las, pentru că nu va fi același fluviu( sau pot săi zic ocean?) de articole.

Sper să am inspirație, sper să am chef, și sper să mă număr printre cei 10 după prima probă. Că de nu, mă las de meserie.

Astea fiind spuse, precum deja cred că v-ați prins, m-am înrolat în Blogwars. Let’s rock and roll!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 3, 2011 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
