RSS

Threesome

11 Oct

Mă gândeam c-ar mai trebui să scriu, dacă tot am blog. Ce-i drept, cam cu pânze de păianjen pe el, în ultima vreme. N-am prea fost p-acasă, n-am avut net, cam greuț așa. Ca o paranteză: teoretic, am trei reședințe, și mi se mai năzărește să stau ba într-un loc, ba în altul. Practic, doar una dintre ele o put numi „acasă”. Închei paranteza.

1. Scorpions a fost la Cluj, inaugurând Cluj Arena, marele, frumosul, mirobolantul stadion al Clujului. Concertul a început cu o temperatură indecent de scăzută, tremuram pe peluză mai ceva ca un vibrator.

Dintre cei care au cântat în deschidere, cel mai mult mi-a plăcut Semnal M și Voltaj. Voltaj au făcut atmosferă, ca de obicei, și au reușit să electrizeze cei peste 40.000 de oameni aproximativ înghețați.

După ei au urmat Scorpions, care au început în forță…să cânte piese de care n-aveam habar. Bun așa, au cântat și câteva pe care le știam, după care eu am părăsit scena…ăăă…peluza, pierzând lupta cu frigul și foamea.

Au fost și câteva chestii care m-au deranjat. Primul, sonorizarea. Nu a fost exactly crystal clear...not by far. Se putea mai bine, dat fiind că era concert Scorpions…

Al 2-lea lucru. Alin Tișe, primarul nostru, al Clujului, a fost aplaudat huduit în ultimul hal când s-a urcat pe scenă să spună două vorbe. Niște țărani dom’le, niște țărani. Și instinct de turmă. Bineînțeles, cei 2 neuroni ai primatelor n-au reușit să facă conexiunea-dacă nu era Tișe, poate nu era stadion, poate nu era Scorpions la Cluj. Do the math. D’ohhh.

2. Vineri începe, bineînțeles, la Cluj, Festivalul Internațional de Film Comedy Cluj . Festival la care-mi doream să ajut de când s-a terminat TIFF-ul și a rămas pofta pentru mai mult. Din păcate, am uitat de înscrieri, s-a terminat perioada…am reușit eu pe ultima sută de metrii să le trimit un CV și să mă duc la interviu…dar se pare că deja au destui voluntari, deci sunt on hold. Dacă o să aibă nevoie de mai mulți, o să mă cheme, badge-ul mă așteaptă pregătit. Eu unul sper să aibă nevoie de mine din prima zi.

Tot ca un regret, am văzut că puteam să fiu și blogger oficial. Too late, din păcate.

3. Lupta Blogwars a început! Ieri s-a anunțat prima probă, după care vor rămâne doar 10 bloggeri în luptă, din cei 88. De ieri seară am început brainstorming-ul, într-una din zilele astea poate reușesc să și scriu ce am conturat în minte. Nu vreau să mă grăbesc, nu vreau fiu superficial, vreau să tratez proba cât mai serios. Dumnezeu mi-e martor că-mi doresc să ajung printre cei 10. Și mai sus…

În rest dragii mei, numai de bine s-auzim.

 
2 comentarii

Scris de pe Octombrie 11, 2011 în Cluj, Diverse

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Threesome

  1. ©FLV

    Octombrie 13, 2011 at 3:42 pm

    …Al 2-lea lucru. Alin Tișe, primarul nostru, al Clujului

    Tise nu e primarul Clujului, ci presedintele consiliului judetean.

     
  2. matyas andrei

    Noiembrie 25, 2011 at 5:56 pm

    Alin Tise e presedintele consiliului local Sorin Apostu e primar , a fost adica ca acum e suspendat

     

Lasă un răspuns

 
