RSS

Ce ma macina #pebuda

14 Oct

No, io ca și creatură vertebrată, bipedă, și care spre deosebire de maimuțe (sunt și maimuțe urbane, umblă cu geți d-alea de parcă-s ude tot timpu’) și care consideră că are câțiva neuroni agitați, mai și gândesc. Și aici nu mă refer la gândirea profundă pe care o aloci dimineața când stai să calculezi ce vrei la micul dejun.

Nuuu, io mă iau cu niște filosofii și dileme existențială, de mă uită Dumnezo’  #pebudă și vine mama să mă întrebe dacă-s bine și n-am dat colțu. Sau dacă-s constipat. Pentru că, bineînțeles, ca orice om cu o viață mai mult sau mai puțin agitată, ăla e locul în care-s liniștit, nu mă deranjează nimeni, și mai pot rumega și eu.

Acum că v-am făcut introducerea, să vă spun ce mă macină de data asta. Relațiile. Mă macină demult fenomenul, nu de acum, dar întotdeauna apare ceva nou de rumegat când vine vorba de ele.

Am trecut prin destule relații, mai mult sau mai puțin reușite. Fiecare a fost bună, pentru că din fiecare am mai învățat câte ceva nou. Și vorba aia, omul cât trăiește învață și după aia moare.

V-am mai povestit eu de relații, și de let’s just be friends, deci n-o să vă plictisesc cu aceleași idei, fiți pe pace. Dar mă roade și am zis că trebuie să scriu, și nu pe facebook. Facebook-ul e moartea blog-ului, vorba lui @jorjh Scrii o idee, n-o mai dezvolți, și aia e.

Acum, ce mă roade pe mine: cum o fi dom’le mai bine? Prieteni foarte buni mai întâi, și după aia iubiți/amanți/concubini , sau direct, fără prietenie?

Dacă e să mă iau după propria-mi experiență, aș spune că prietenii tot prieteni rămân și nu e loc pentru mai mult. Din câte relații am avut, niciuna nu a fost cu prietenie mai întâi. Ei, și nu e că nu aș fi vrut, ci doar că nu ieșea. și pace bună.

Însă, dacă mă gândesc la ce-am rumegat în ultima vreme, aș spune că e mai bine cu prietenie la început. De ce? Păi, ajungeți să vă cunoașteți mai bine, vă știți secretele, și vorba aia: great love comes from a great friendship.

Asta pe lângă faptul că dacă iei lucrurile mai încet, e mai bine. Am avut destule relații care au început gen fulger și s-au terminat gen tunet.

Concluzia? O aștept de la voi, pe mine încă mă macină.

 
2 comentarii

Scris de pe Octombrie 14, 2011 în Diverse

 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „Ce ma macina #pebuda

  1. Mace

    Octombrie 15, 2011 at 9:16 am

    Aw, all thanks to me ^ ^?

     
    • winnetou28

      Octombrie 15, 2011 at 12:44 pm

      Mă, articolul l-am scris după discuția noastră, dar ideea ma macină de mai demult.

       

Lasă un răspuns

 
