RSS

Pentru cei sfătoși…

29 Ian

Au trecut 19 ierni peste mine. 19 ierni în care am trecut atâtea prin câte tu, probabil nu vrei trece o viață întreagă. Nu încerca să mă contrazici, nu mă cunoști.

Îmi știi numele, nu povestea. Nu ai cum să înțelegi ce am simțit și ce simt. Nu e viața ta, deci nu ai cum.

N-ai de unde să știi câte nopți am stat treaz și mi-am futut creierii, încercând să găsesc soluții la probleme. Nu știi de câte ori am adormit nervos și plângând, n-ai de unde să știi cât am încercat. Cât încerc.

Nu ai cum să-mi înțelegi situația, și nici nu am pretenția să înțelegi.

Da’ fratele meu, când vi tu și-mi oferi sfaturi cu privire la viața mea, te trimit direct la dracu’. Dacă ți-am spus o problemă, nu înseamnă că ți-am cerut sfatul. Sfatul tău, oricât de bine intenționat ar fi, e de câcat.

Nu-i ca și cum mi-ai spune ceva revoluționar. Nu-i ca și cum mi-ai spune ceva la care nu m-am gândit. Nu-i ca și cum ar fi o soluție viabilă. Sunt doar vorbe goale, pe care tu, le consideri foarte bune și de efect. Eu consider că mănânci prea mult câcat.

Sunt problemele mele, doar eu le pot găsi o rezolvare. Nu-mi spune că mă simți. Nu ai cum, nu ai trecut prin aceeași chestie. Nu vreau să te aud cu ” în locul tău aș…”. Nu ești în locul meu.

Pe următorul care vine la mine în casă și-mi spune ce și cum ar trebui să fac cu viața mea și a familiei mele, îl plesnesc.

 

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 29, 2012 în Diverse

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Pentru cei sfătoși…

  1. Lavi H.

    Ianuarie 29, 2012 at 11:29 am

    cred ca daca o persoana incearca sa-ti dea un sfat o face pentru ca vrea sa te ajute, si cu toate ca nu stie prin ce ai trecut si cum te-ai simtit asta nu inseamna ca trebuie sa o trimiti „la dracu” dar fiecare cu parerea lui…

     
    • winnetou28

      Ianuarie 29, 2012 at 7:11 pm

      Una e sa-mi dai un sfat, alta e sa exagerezi cu „priceperea” ta asupra problemei mele. Cand am sa primesc un sfat pe care chiar pot sa-l folosesc, si nu e doar de flori de mar, n-am sa trimit pe nimeni la dracu. Din contra, am sa multumesc.

      Pana atunci insa…sunt plin de sfaturi.

       

Lasă un răspuns

 
