RSS

Aparențele înșeală

02 Feb

Probleme avem și vom avea cât timp trăim. Mai mici, mai mari, sunt ale noastre. Ceea ce contează defapt sunt oamenii care ne stau alături și ne ajutăm să trecem peste.

Orice problemă ai avea, oricât de gravă, într-un final va trece și va deveni istorie. Istorie la care probabil o să zâmbești peste câțiva ani, când te vei stresa cu altceva. Ține minte asta.

O prietenă s-a sinucis anul trecut. Nu pot să spun că o cunoșteam foarte bine, am ieșit de câteva ori, având același grup de prieteni. Oricum, m-a durut când am văzut…la știri. Știrile astea despre oameni care se sinucid sunt foarte neinteresante până când vezi poza unui cunoscut acolo…

Atunci se schimbă treburile. M-a lovit vestea, și bineînțeles, mă întrebam de ce ar fi făcut-o. Ce spuneau ziarele nu mă interesa, puține șanse să fi fost adevărul.

Nu mi-a părut niciodată o fată cu tentințe sinucigașe…dimpotrivă, era plină de viață, zâmbitoare…Ei, până la urmă asta m-a pus pe gânduri…câte gânduri nebănuite de nimeni se pot ascunde după un zâmbet. Totul pare ok din exterior, până când s-a dus, nu mai e, și toată lumea zice „nu m-am gândit niciodată că ar face asta…”

Dar atunci e prea tărziu.

Nu intenționam să scriu un post trist. Ideea e să.aveți grijă de oamenii la care țineți.

Încercați să vedeți și după acel zâmbet fals, care pare veritabil de cele mai multe ori.

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 2, 2012 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
