RSS

Sfântu’ Cinci

05 Feb

Povestea începe în felul următor.

Am un prieten, care e la facultă. Mno, și au un prof foarte pasionat de glume. De glumele bune. Dacă dai una bună, treci examenu’.

Vine un coleg de-al lui dimineața la examen. Intră pe ușă, îmbrăcat din cap până-n picioare în vânător. Adică haine de camuflaj cum vezi pe la armată. Și cu o pușcă pe spate. Una cât se poate de adevărată.

Profesorul, speriat, când îl vede:

-Tu ce faci aici??

-Am venit să pușc un 5.

Și a luat examenu’.

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 5, 2012 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Sfântu’ Cinci

  1. Vlad Olteanu

    Februarie 10, 2012 at 11:33 pm

    A intrat cu o pusca reala in spate intr-un institut public? O institutie de invatamant, mai specific? Cu o pusca? Reala? Imi pare rau, dar cred ca mai degraba e o „poveste” gen „Tu esti, Mircea?” din Politehnica. Daca nu e asa, tare sunt curios cum se numeste facultatea respectiva si daca o pazeste cineva.

     
    • winnetou28

      Februarie 10, 2012 at 11:38 pm

      Ma si eu m-am gandit la asta inainte sa scriu. Povestea am auzit-o din gura unui bun prieten, care n-are obiceiul sa minta. Si cica chiar a intrat cu o pusca reala.

      Da’…nu bag mana-n foc, nu am fost acolo. E posibil sa fie si poveste. 🙂

       

Lasă un răspuns

 
