RSS

Ninge cu fițe

13 Feb

Azi dimineață în fața Liceului Avram Iancu.

Pe la 8 fără 20, stăteam și fumam o țigară în timp ce-l așteptam pe unchiu-meo, să vină cu Dacia să-i fac aprovizionarea. Mno, și am văzut atâtea fițe de mi-a căzut părul din cap. În caz că vă întrebați de ce sunt chel.

Deci se intâmpla cam așa. Pe străduța aia îngustă, cu câte o bandă de circulație pe sens, veneau scumpii de părinți să-și aducă odraslele la școală. Era o coloană de mașini aproape până în capătul străzii dinspre Scorțarilor. Mă, și mașini, nu așa. N-am văzut nicio Dacie, nici măcar Logan. Ori erau suv-uri, ori erau Bmw-uri și Merțane de-mi picau ochii în gură.

Mno, da’ altceva m-a frapat pe mine.

Deci era coloană. Mașinile staționau. Se oprea una în față la Avram, se dădea jos copilul, pleca mașina. Următoarea venea și ea, se oprea la poartă și aceeași treabă.

Bă ești nebun?

Copiii ăia nu se putea da jos cu 10 metrii mai încolo, în timp ce toate mașinile erau oprite? Nu se făcea așa coloană, se fluidiza toată treaba. Sunt convins că le picau picioarele dacă dădeau de un pic de asfalt ud.

Și api așe am stat eu vreo 20 de minute să mă uit cum se dau jos fițele din mașină exact în poartă. Că deh, s-au născut cu jeep-ul sub fund.

Înainte să plec de acolo am mai văzut-o pe una care a dat de un pic de zăpadă și a fost foarte revoltată. „Ăștia nu știu curăța??”. Țin să precizez că drumul era destul de curat, trotouarul la fel, deci chiar și-au făcut treaba. Era un pic de omăt între șosea și trotouar, lucru de altfel foarte normal. Dar deh, sunt convins că pe ea a iritat-o foarte tare zăpadă aia, în condițiile în care pun pariu că n-a pus mâna pe o lopată la viața ei. Să mai zic de ăia îngropați sub zăpadă? Nu mai zic…

Săracii cophii…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 13, 2012 în Cluj

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
