RSS

Pentru cine scriem?

01 Mar

De multe ori, de cand m-am apucat de blogging, aveam cate o idee foarte buna de post, da n-o materializam. Consideram eu ca e prea personal, ca nu ar fi nimeni interesat sa citeasca. De asta nu prea am mai scris in ultima vreme.

Aseara stateam cu o prietena la o nefiltrata, si imi spunea ca-i place cum scriu. Ii place ca nu mi-e frica de cine ma va citi, de cine ma va judeca. Mi-a cazut bine, mai ales ca parerea venea din partea unei persoane care e la jurnalism si care a citit ceva bloguri la viata ei.

Aseara mi-am amintit de ce am inceput eu sa scriu si mai ales, pentru cine. Am inceput sa scriu din placere si am inceput sa scriu pentru mine. Nu mi-am propus vreodata sa fac bani din asta. Nu mi-am propus sa fac mii de unici. Ar insemna sa scriu pentru mase, pentru majoritatea lumii. Ar insemna sa fiu less me. Nu vreau asta. Am niste principii si nu am de gand sa trec peste ele.

In concluzie, o sa incerc sa scriu mai mult, chiar daca subiectele abordate nu vor fi unele de interes general. I’m not going to be a prostitute, if you catch my drift.

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 1, 2012 în Diverse

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Pentru cine scriem?

  1. Bellamirra

    Septembrie 10, 2012 at 8:26 pm

    Imi place! Blogging pentru tine, pentru ca se te simti tu bine, nu pentru altii! Am trecut si eu prin asta si tot asa…credeam ca imi pierd timpul si ideile. Asa ca am inceput sa scriu pentru mine. Stii vorba cu „the rest”:D So, be the best!

     

Lasă un răspuns

 
