RSS

Câteva cuvinte

19 Aug

În primul rând, aș dori să-i mulțumesc oficial lui Arhi pentru încrederea acordată. Trebuie să recunosc, înainte să ajung în blogroll-ul lui, cam bătea vântul pe aici la capitolul vizitatori. Am avut parte de o surpriză plăcută când m-am văzut acolo.

Îmi crește inima când văd că dau oameni pe aici, mai lasă comentarii, le place ce văd. O să încerc să nu vă dezamăgesc.

Apoi, am văzut critici și aprecieri, de la oameni și oameni. Vă mulțumesc frumos, mi-ați făcut weekend-ul mult mai fain.

Am observat că îmi sugerați să scriu mai des. Și eu aș vrea să scriu mai des, Chiar și în fiecare zi…dacă mi-ar permite și timpul, ar fi ceva. Din 7 zile, 5 sunt plecat la 150 de km de casă, cu lucrul. Două zile din 7 dau și eu pe acasă…Oricum, o să încerc să scriu măcar în weekend-uri.

Astea fiind spuse, dragi vizitatori noi, să ne citim sănătoși.

 
4 comentarii

Scris de pe August 19, 2012 în Diverse

 

Etichete: ,

4 răspunsuri la „Câteva cuvinte

  1. Ciprian Pardău

    August 19, 2012 at 9:40 am

    Si in weekenduri e un inceput. Mult succes!

     
  2. razvann

    August 24, 2012 at 10:10 am

    Mult succes în continuare. Dacă ai talent la scris, de ce să nu scrii?

     
  3. Mistocareala

    August 29, 2012 at 3:49 pm

    Macar acele postari pe care le faci in week-end sa fie de minim 400 cuvinte 😉 ( bineinteles daca vrei sa cresti in pagerank )

     

Lasă un răspuns

 
